Uitgerekend februari 2022

Ik begrijp de angst overigens wel hoor! Ik ben ook de hele dag zo zenuwachtig. En het is nog zo onduidelijk en onwerkelijk tot de eerste echo. Een soort van bevestiging (los van de zwangerschapstest) is wel fijn.

Nee ga zeker niet tot die tijd testen. Heb nu op 10, 11 en 12 dpo getest. Die liepen op. Morgen zou mijn nod zijn. Dus wil vandeweek een clearblue digital doen en dan afwachten.

Hier ook nog steeds rommelende darmen. Ons erwtje houd ook niet van lange werkmidagen... Ben huishoudelijke hulp en had van 10:00 tm 12:00 en 13:00 tm 16:00. Dat voelde als een uur te lang. Heel rustig aan gedaan en wel alles afgekregen maar geen extra dingen gedaan zodat ik wat eerder klaar was. Toen lekker languit op de bank. Begon mijn vriend nog een klaaggesprek aan de telefoon, kon ik er dus echt niet bijhebben. Nu wachten tot mn eten in de oven/magnetron kan, lekker makkelijk. Maar meestal rond het eten heb ik echt wel een ik ben moe, dipje, pff... Maar zolang ik iedere dag symptomen heb neem ik aan dat erwtje er prima zit. ?

Hoi allemaal,

Ik lees ook mee! Ik heb twee jaar een implanon gehad en die is er sinds april uit. 1 mei eerste ongesteldheid na 2 jaar. Op de dag van ovulatie seks gehad met mijn man en het was raak! Nu bijna 5 weken zwanger.. Was ongelofelijk. Dus in februari uitgerekend! Het is ons eerste kindje :)

Leuk! Gefeliciteerd allemaal!! ♥️♥️
Na verschillende vage lichte zwangerschapstesten heb ik vandaag een digitale cb gedaan en deze gaf 1-2 weken aan. 

Dit kwam wel als een totale verrassing aangezien ik 4 maanden geleden ben bevallen van onze tweede dochter en ik nog steeds borstvoeding geef... ?? 
Voelt heel onwerkelijk maar zeker welkom!

Heeyhoi.

Ik weet nu een weekje dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. We hebben 29 juni de eerste echo, ben heel benieuwd of alles goed is, heb ontzettend de angst om een miskraam te krijgen. Maar ik probeer er wel positief in te staan. En er met iemand over te praten die ik echt vertrouw. Ik ben volgens berekeningen nu 4 weken en 4 dagen. En begin februari 2022 uitgerekend, maargoed dit zijn berekeningen die we zelf gemaakt hebben.

Terug
Bovenaan