Uitgerekend februari 2022

Wat duurt die beginperiode lang hè! Ik kijk zo uit naar de echo..

Wij hebben het direct ook onze ouders verteld. Zij wisten van ons ziekenhuistraject dus wilden het direct delen.

@girlssmom: wanneer was je NOD? Snap dat dit je een onzeker gevoel geeft. Is het streepje al wel duidelijker geweest? Ochtendurine? Hoop voor je dat alles goed gaat!

Morgen komt hier Moeders voor Moeders. Dus dan ga ik ook nog eens testen; ik word een beetje onzeker van jullie verhalen haha.

Zijn er meer die zich hebben aangemeld voor Moeders voor Moeders?

Ik word ook onzeker van alle verhalen hier.. Blijf daarom vanaf nu weg tot na de termijn echo. Dan zien jullie mij weer terug! ;-)

Wij hebben overigens nog niks verteld. We vertellen het na de termijn echo tegen onze kindjes en daarna mag iedereen het weten. Tot die tijd is het een geheim van ons 2e!

Succes allemaal en tot over een paar weken! ??

Ik ga ook meedoen aan moeders voor moeders! En heb verder ook heel erg weinig klachten en/of kwaaltjes maar maak me er niet zo druk om ☺️ ik probeer echt te genieten!

@mamawensT: Bij moeders voor moeders kun je vanaf week 6 t/m week 16 (nu maar tot eind juli ivm vakantie) je urine opvangen en “doneren”. In het lab wordt van het hcg hormoon uit de urine dan medicatie gemaakt voor vrouwen die moeilijk zwanger worden/vruchtbaarheidsbehandelingen.

Ik ga ook verder met genieten & probeer mij geen zorgen te maken.

Hoi allemaal!
Ik klets en lees ook gezellig mee. Ben nu zwanger van mijn tweede, 13 Feb uitgerekend. Mijn vrouw en ik vonden het wel weer tijd worden, de eerste is nu bijna 1 jaar. Wel heel erg bijzonder, het was dit keer direct de eerste keer raak! Dat had ik wel gehoopt maar niet verwacht haha

Terug
Bovenaan