Uitgerekend februari 2022

Spannend lynnjanzen! Welkom. Ik heb 1 dag na jou de echo en heb dezelfde angst.
Wat voor mij de eerste week fijn was om om de dag een test te doen. Ik had 1juni een tuurstreep en 2 en 3 juni een duidelijkere maar geen knal. Gister nod gehad en nog een test. Deze was wel heel duidelijk dus het hormoon loopt nog op. Stelde mij gerust.

Ner nog een clearblue gedaan om zeker te weten hoeveel dagen. 2-3 (4-5 weken zwanger) ook ik ha nu proberen te genieten.

https://i.postimg.cc/DwC0n6KZ/8-F3-C3-D24-9-C24-4143-BD38-BB6-F30-A7-DA55.jpg

@girlsmOm whatsapp doe ik liever niet maar een besloten facebook groep vind ik wel leuk!
Voor januari 2022 bestond hij al. Februari 2022 kan ik nog niet vinden en weet ook niet hoe je zoiets aanmaakt.

MamawensT schreef:
Wanneer en hoe gaan jullie het aan familie vertellen en aan vrienden?
Wij hadden gisteren onze ouders te eten gevraagd. We hadden voor onze moeders een slabbetje met I love oma en voor onze vaders sokjes met I love opa. Die hadden we ingepakt en gezegd dat we een cadeautje voor ze hadden omdat we het zo leuk vonden dat we na lange tijd weer een keer samen konden eten. Nou iedereen was in tranen van geluk hoor! Helemaal in de gloria waren ze.Voor de rest houden we het nog wel even geheim:

Welkom allemaal!
Wij hebben het afgelopen weekend ook aan gezinsleden verteld! Het is zo’n leuk nieuws om te delen. Kan niet wachten om het met de rest te delen, maar daarvoor wachten we tot na de eerste echo.

Ik vind een besloten fb groep ook leuk, ik heb zelf geen fb maar ik zou er dan eventueel eentje kunnen aanmaken voor deze groep.

Hoi! Weet sinds 4 dagen dat ik zwanger ben... ik merk dat ik helemaal nog niet blij durf te zijn. Ik voel me ook helemaal niet zwanger en denk steeds dat het vast een foutje is (maar heb 4 testen gedaan). Meer mensen last van?
Spannend allemaal ?

Ik weet het even niet meer... deze test is vanmorgen gedaan en blijft een licht streepje geven, dus denk dat dit een miskraam gaat worden aangezien ze niet oplopen. Gisteren gaf de cb wel 1-2 weken aan, maar blijkbaar zegt dat dus ook niks.
Word er gewoon onzeker van haha ? wil gewoon duidelijkheid.

Terug
Bovenaan