Uitgerekend in april 2017

Volgens de online berekeningen ben ik nu 5 weken zwanger en half april uitgerekend, maar ik heb nog steeds het idee dat ik in een droom leef. Kan het nog steeds niet geloven ook al heb ik al tig keer de foto's van de positieve test bekeken.

De symptomen zeggen ook wel genoeg, misselijk uit het niets en ineens heel koud hebben. Meer mensen daar trouwens last van het koud hebben?

Wanneer gaan jullie het bekend maken?

Ik heb de komende tijd feestjes en gezellig dingen met vrienden op het programma staan, waar vaak een wijntje of biertje drink. Dat ik nu ineens aan het fris ga, gaat nog al opvallen. Vooral omdat ze weten dat wij gestopt zijn met de pil.

Hoe lossen jullie dat op?

Hoi nienke, gefeliciteerd en super spannend he! Ik zeg vaak dat ik de bob ben, of moe haha. Maar is vaak wel lastig ja. Ik drink al nooit zo heel veel dus dwt scheelt.

Hallo iedereen,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben nu net 7 weken zwanger van mijn eerste. Tot nu gaat alles super!! Nog geen maagzuur of overgegeven. Ook geen dingen die ik graag lust of juist niet. 't voelt zo gek om de bekende zwangerschapskwaaltjes nog niet tegen te komen?

Herkennen jullie dit?

ik vind het allemaal super spannend!

Groetjes

Terug
Bovenaan