Uitgerekend in april 2017

Hoi. Gisteren een positieve test en zal 19 april uitgerekend zijn. We zijn erg blij, het is mijn eerste zwangerschap en alles is dus nog onbekend, nieuw en superspannend. Ik herken het gevoel dat het nog zo onwerkelijk is en kijk uit naar de eerste echo. Weinig klachten. Eerste dagen veel krampen, nu alleen nog zeer gevoelige borsten.

Hoi meiden,

gefeliciteerd allemaal. Ook ik mag op het lijstje. Uitgerekend 13 april waarschijnlijk.

Ik ben zwanger na een IVF traject maar ben hier niet de enige lees ik al. Leuk dat er meerdere meiden uit de omgeving zijn (ik kom uit Alkmaar).

Kun je mij ook uitnodigen voor de facebookgroep? Mijn naam is Josien Bakker

Ik weet niet of ik te vinden of uit te nodigen ben via Facebook? Mijn beveiliging schijnt zo goed ingesteld te zijn, dat ik moeilijk te bevrienden ben. Naam is Mila Middelberg. Zou leuk zijn. Dank je wel Suzanne en/of Rosanna.

Hooi Dames,

Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben in verwachting van onze tweede, volgens mijn berekening ben ik uitgerekend rond 10 april.. het blijft zo spannend!!

30 augustus hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige.. en 5 september de eerste echo.. wat duurt dat nog laaaaanggggg haha!

Ik las iets over een groep op Facebook uitgerekend april 2017, waar kan ik deze vinden zou het leuk vinden om verhalen te delen!

Groetjes

Wendy

Hey Nienke,

Ik sla de feestjes en borrels op dit moment allemaal over :-/ een beetje ongezellig maar het is even niet anders! Ik heb het mijn beste vriendin en mijn zus al wel verteld. Verder heb ik het ook echt steenkoud!

Groet, Martine

Ik ben ook zwanger van de eerste! Ik ben net Door de verloskundige gebeld en die vertelde me doodleuk dat ik over 2 weken nog maar eens moet bellen voor een afspraak omdat ik nu pas 4 weken ben en nog ongesteld kan worden. Is dit bij jullie ook gezegd?

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben ook zwanger! 2 september heb ik een eerste echo bij de gynaecoloog vanwege een mk in juni van dit jaar. Erg spannend!

Kan iemand mij toevoegen op de FB groep? Aniek Jansen uit Gorinchem.

Groet,

Aniek

Terug
Bovenaan