Uitgerekend in april 2017

Proficiat iedereen!!!

Wij zijn uitgerekend 8 april en hebben 5 september eerste inwendige echo! Voor ons is het zeer spannend want het is ons eerste kindje!

@Kaus
Ik heb enkel last van gevoelige borsten en wat vaker plassen. Maar voor de rest 'voel' ik mij niet zwanger. Ik heb precies meer energie!

@kaus
Gefeliciteerd!
Ik heb het idee dat mijn reuk wel beter is geworden. Ben redelijk snel misselijk ineens uit het niets voor mijn gevoel. De wc is mijn beste vriend geworden, niet van het overgeven maar vanwege het vele plassen. En gevoelige borsten.

Hoi allemaal,

Volgens de berekeningen ben ik 12 april uitgerekend van ons eerste kindje.

Vind het allemaal onwijs spannend hebben 1 september de termijn echo.

Gelukkig heb ik nog niet veel 'klachten' haha. Heb alleen onwijs gevoelige borsten die op klappen staan, het zuur en heel erg moe.

Voor jullie allemaal van harte gefeliciteerd !!

Liefs!

Dit is zo grappig ik heb ook alleen last van plassen inderdaad! Ik voel me niet echt zwanger.
De meeste die ik ken werden al met 4 weken erg misselijk en hadden maagzuur

25 augustus eerste echo. Ik vind dit zo spannend!!
Na het horen van zijn/haar hartje zal ik me zeker zwanger voelen :p

Hey! Wel fijn om te lezen dat het bij jullie ook nog meevalt, dat is dan kennelijk normaal! Ik heb met name gevoelige (en al grotere) borsten en soms een beetje dizzy. Wat betreft eten heb ik wel ineens meer een voorkeur en soms een beetje weeïg gevoel maar niet misselijk gelukkig!

Ik ben 11 april uitgerekend en heb 30 augustus de eerste vitaliteitsecho en dan 15 september de eerste termijnecho. Ik hoop ook zo dat alles goed is!

Terug
Bovenaan