Uitgerekend in april 2017

Leuk idee met die blond mokken! Maar voor mij niet helemaal wat ik zoek. Ik wil het wel al tegen mijn ouders, zusje en schoonmoeder vertellen. Hoe voelen jullie je verder? Ik heb de hele dag zo veel spanning in mijn lijf merk ik

Het is zeker spannend :) ik vertel het ook eerder maar ik wacht nog even dan ben ik zelf helemaal aan het idee gewend dat er nog een kindje komt ;) voor ons is dit een grote verrassing omdat wij voor mijn eerste dochter als 3 jaar niet zwanger raakte en in de medische wereld zaten.

en nu had ik al een aantal weken een verwijsbrief liggen van de huisarts omdat ik dacht ik wil het gewoon uitzoeken voor mijn 40e en nu ben ik op eens zwanger :) dus eerst maar laten bezinken en dan een orginele manier vinden om dit nieuws aan mijn schoonvader en ouders te vertellen

Heftig lijkt me die medische wereld! Wel heel fijn dat het nu opeens zo snel is gegaan dan!

Ik ben in juni gestopt met de pil. We waren er opzich nog niet heel erg mee bezig. Maar we zijn zo blij! Het is natuurlijk allemaal nog wel pril, maar ik ga van het beste uit

Ik ben ook uitgerekend in april, rond de 25e. Ik heb al drie dochters van 9, 7 en 4, nu zwanger van mn nieuwe partner. Erg spannend en nieuwsgierig, elke zwangerschap weer! :)

hoi Suzan niemand kan het zien ;)

ja medische molen... Ik hoef nu niet meer :)

er zit wel dik 7 jaar tussen mijn dochter en de baby ;) maar ben al blij genoeg dat ik dus zwanger ben

Terug
Bovenaan