Uitgerekend in april 2017

hoi hoi

Ik ben zwanger van onze derde kindje en uitgerekend op wel 1 april ;) haha mooie datum he.
Zou iemand mij ook willen toevoegen aan de Facebook? of kan ik via iemand aanmelden?
mijn naam is gemmie de lauw uit venray

Gefeliciteerd allemaal!!

ik waag me ook maar eens aan het forum.. Sinds maandag weet ik dat ik zwanger ben van onze tweede. Mijn dochter wordt bijna twee.

ik vond de weekend ovulatie altijd spannend, dat gewacht.. Maar nu is nog veel erger. Veel twijfels over of alles wel goed zal zijn. Herkennen jullie dat? Heb iets gevoelige borsten, soms iets misselijk maar verder volgens mij nog weinig symptomen. Zou er liever heel veel hebben haha.

groetjes E

Dat vind ik heel raar! Ik heb me meteen aangebeld en heb nu de afspreken staan.. Niets gezegd over dat ik te vroeg was ofzo. Lekker negatief ingesteld. Niet echt wat je op zo'n moment wilt horen lijkt me! alles nog goed?

Goedemorgen,

ik weet sinds 1 dag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Volgens internet ben ik 27 april uitgerekend. Ik vind het allemaal enorm spannend. Af en toe wat "misselijk" en "buikkrampen" maar nog niet echt noemenswaardig eigenlijk. Heb soms ook het idee dat het tussen m'n oren zit haha. Hebben jullie nog orginele ideeën om het je ouders te vertellen?

Terug
Bovenaan