Uitgerekend in april 2017

Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben uitgerekend op 24 april van de eerste! Erg spannend en ook nog bang dat het misgaat! Iemand tips?

Hallo iedereen gefeliciteerd!! Ik ben uitgerekend op 22 april en zou graag aan de fb groep willen mee doen. Mijn naam is Anna Jansen en heb een vlinder als profiel foto. Ik praat graag daar met jullie mee. Groetjes Anna

Na een mega onregelmatige cyclus van 60 tot 90 dagen en maar 5 keer een menstruatie in het jaar... ben ik vandaag ongeveer 6-7 weken zwanger!

Hoi dames..

Ik ben even een beetje afwezig geweest aangezien ik een aantal bloedingen heb gehad en erg onzeker was.. maar de zwangerschaps klachten worden alleen maar erger.. en morgen men 1e echo!

Ik had nog een vraagje aan jullie allemaal.. ik ben zwanger geworden via ivf icsi.. heel lang en belastend teajes maar het is gelukt! Nu worden de medicijnen gemaakt van urine van zwangere vrouwen.. MOEDERS VOOR MOEDERS zorgt hiervoor! Zouden jullie is willen overwegen dat te doen zodat er genoeg medicijnen gemaakt kunnen worden! Het is maar een paar weken..

Alvast bedankt

Hallo mama's

ik ben Desiree en ben zwanger van ons 2de kindje

ben rond 17 april uitgerekend

als er een fb groep is zou ik er ook gezellig bij willen komen

Hoi allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben zelf nog in de ik kan het niet geloven fase, maar ben toch echt 5 weken zwanger.

Een Facebook groep lijkt me erg leuk! Kan iemand mij toevoegen? Mijn naam is Nadine Osephius en op m'n profielfoto sta ik en vaag op de achtergrond de tower bridge. Praat graag daar met jullie verder

Vanmorgen te horen gekregen daat ik bijna 8 weken zwanger ben van een 2ling... pfff ff wennen hoor maar wat een super nieuws.. kan niet stoppen met lachen..

Terug
Bovenaan