Hoi meiden,
Ik sluit me bij jullie aan, ik dacht eerst dat ik in begin mei een kleintje zou krijgen, maar na de echo van gisterochtend ben 15 April uitgerekend. Nu 10 weken en 6 dagen. Dat was wel even langer dan ik had gedacht. Maar we zijn natuurlijk erg blij, zeker nu we bewijs hebben gezien en alles goed en wel is. Daar heb ik ook op gewacht. Gisteravond bij onze ouders geweest om het nieuws te vertellen en ze waren gelukkig erg blij voor ons. Mijn schoonmoeder wordt voor het eerst Oma, dus erg spannend voor haar. Mijn zus wilde ik het komend weekend vertellen, omdat ze niet in de buurt woont, maar mijn moeder was zo lief om het in de groepsapp te gooien. Dus moest ik het haar wel aan de telefoon vertellen, en ze moest helemaal huilen. Dat is wel leuk, want ze wordt nu toch echt eindelijk tante. Vandaag is mijn werk aan de beurt, en is het allemaal echt echt.
We moeten nu gaan besluiten of we de combinatie test gaan uitvoeren. Aan de ene kant neig ik erg naar nee, maar mijn vriend wil het eigenlijk liever wel. Dus daar zijn we nog niet helemaal uit. En we moeten best snel beslissen omdat we de tijd hebben tot 13 weken, en het echocentrum ook met afspraken werkt. Wat hebben jullie gedaan?