Uitgerekend in april 2017

Ik wil ook graag in de FBgroep, liever zonder naam hier te melden.

21 april uitgerekend, met 8+4 echo gehad, kloppend hartje en een wiebelig wormpie op het scherm. 4 oktober voor de combi-test

hoe stuur ik een pb of wie moet ik opsporen op FB?

Hoi meiden,

Ik sluit me bij jullie aan, ik dacht eerst dat ik in begin mei een kleintje zou krijgen, maar na de echo van gisterochtend ben 15 April uitgerekend. Nu 10 weken en 6 dagen. Dat was wel even langer dan ik had gedacht. Maar we zijn natuurlijk erg blij, zeker nu we bewijs hebben gezien en alles goed en wel is. Daar heb ik ook op gewacht. Gisteravond bij onze ouders geweest om het nieuws te vertellen en ze waren gelukkig erg blij voor ons. Mijn schoonmoeder wordt voor het eerst Oma, dus erg spannend voor haar. Mijn zus wilde ik het komend weekend vertellen, omdat ze niet in de buurt woont, maar mijn moeder was zo lief om het in de groepsapp te gooien. Dus moest ik het haar wel aan de telefoon vertellen, en ze moest helemaal huilen. Dat is wel leuk, want ze wordt nu toch echt eindelijk tante. Vandaag is mijn werk aan de beurt, en is het allemaal echt echt.

We moeten nu gaan besluiten of we de combinatie test gaan uitvoeren. Aan de ene kant neig ik erg naar nee, maar mijn vriend wil het eigenlijk liever wel. Dus daar zijn we nog niet helemaal uit. En we moeten best snel beslissen omdat we de tijd hebben tot 13 weken, en het echocentrum ook met afspraken werkt. Wat hebben jullie gedaan?

Ik zit niet in de risico groep (28 jaar) en verder ook geen familie met problemen o.i.d., maar toch besloten om combitest te doen, vooral omdat ik bij verhoogde kans wil kunnen besluiten de zwangerschap af te breken. Mijn man heeft nog een dochter en ik zou het niet fair vinden naar haar toe als alle aandacht opgeslokt wordt door een kindje met een afwijking, daarnaast heb ik een baan die voor mij zodanig belangrijk is dat ik me niet volledig kan richten op veeleisende verzorging en ben ik daar ook niet ''het type'' voor (wat dat ook precies mag zijn). Combi test is geen 100% zekerheid, dus ik maak me geen illusie, maar dan heb ik er voor mij gevoel wel alles aan gedaan om voor iedereen een fijne toekomst te garanderen. Ik denk dat iedereen hier zelf een keuze in moet maken, maar wel moet nadenken vooraf wat je met een uitslag doet. Als je niet van plan bent iets met de uitslag te doen zou ik het niet doen.

Net weer thuis van de intake. Vond het een fijn gesprek! Alleen was mijn bloeddruk echt laag, maar dat wist ik al. Heb altijd al een hele lage bloeddruk gehad. Volgende echo staat op 10 oktober (dag voor mijn vakantie) en volgende afspraak op 3 november.

10 oktober hebben wij ook gelijk de combinatietest erbij. Toch gezien mijn leeftijd (36 jaar) hiervoor gekozen.

Ben 18 april uitgerekend (zelf berekend)van mijn 2e. mijn dochter is 14 En heel enthousiast dat zij grote zus word.

Heb niet echt ergens last van.... Oh ja wel mijn borsten zijn erg gevoelig. Vind het rete spannend en hoop dat ik binnekort meer kan genieten....

Hee meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ben zelf uitgerekend op 10 april.

Ik wil graag bij de Facebook groep. Kan iemand mij toevoegen?

Shelley Wildschut

Hallo mensen!

ten eerste gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap!

Ik wil graag ook met jullie meeschrijven! Ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger (01-04-2017 uitgerekend!)
Kan ik ook in de fb groep?

Jantine Taekema

xxx

Terug
Bovenaan