Uitgerekend in april 2017

Hi meiden,

Als eerste van harte gefeliciteerd allemaal!

Ik ben ook zwanger van de eerste via een IVF traject en ben 10 april uitgerekend.

De 26ste hebben we onze eerste echo en voor m'n gevoel duurt dat nog eeuwen

kwaaltjes heb ik naar mijn zin nog te weinig maar, wie weet misschien ben ik wel zo'n geluksvogel die daar niet zoveel last van heeft.. Of het komt nog

Hallo dames!

Ik zou ook wel graag in het fb groepje gezellig!  Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de vk 2 september eerste echo echt spannend!

Ik ben nu in mijn 5e week en ben vooral heel moe voor de rest geen klachten.

Over die testen ik heb de action testen gedaan 4x allemaal positief volgens mij maakt het weinig verschil wat van merk.

Groetjes elisa!

<p style="text-align: left;">@Anoesja, ook ik kan je niet vinden op Facebook..... Kun je mij toevoegen? Ellie Mers</p>

Hallo! Dit is mijn eerste forumbericht hier, ik ben nog niet exact uitgerekend maar als ik het zelf uitreken ben ik uitgeteld op 4 april! Dit word mn eerste kindje. Ik ben nog jong (18, in april 19) maar heel erg blij en kan niet wachten om ons kleine wondertje te zien op de echo! Morgen langs de dokter om afspraak te maken en me te laten informeren qua verloskundige. Ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben. Tips zijn welkom! (Het was gepland voor degene die zich dit afvragen)

@ellisa</p>
gefeliciterd met je zwangerschap !!

ik zit nu ook in me 5de week spannend he

leuk dat je ook in de FB groep wil! Ik wil je wel opzoeken maar dan heb ik wel je naam op FB nodig ;) en anders mag je mij ook opzoeken als je dat makkelijker vind

groetjes

Terug
Bovenaan