Uitgerekend in april 2017

Nieuwe meiden, gefeliciteerd!!!

Hier zijn de klachten helaas wel goed aanwezig, de misselijkheid is het ergste, blehh!

Ik heb 3 testen gedaan, de test van de kruitvat was negatief, terwijl de 2 andere positief waren. Deze waren van de apotheek. Heb altijd het idee wat er bij de apotheek vandaan komt is goed en betrouwbaar hihi

Hoi Allemaal

iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.

ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger, dit is mijn vierde zwangerschap, de vorrige drie zijn helaas in een miskraam geeindigd, en ik hoop zo dag het deze keer allemaal goed blijft gaan!

ik voel me nu heel erg onzeker in deze zwangerschap. Heb aanstaande dinsdag een echo bij de gyn. Best wel weer spannen.

groetjes Karin

hoi dames,

gisteren opeens een bloeding gehad, was savonds ook weer gewoon over maar was int begin toch best wel wat, geen stolsel gewoon helder rood bloed.  aangezien ik met IVF zwanger ben geworden heb ik ziekenhuis gebeld met die zijn 3 weken dicht du mocht ik gyn bellen. die kunnen niks dus nu afwachten op echo op de 24e GRRRR word zo onzeker hiervan

<p style="text-align: left;">He meiden!</p>
<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd allemaal!</p>
<p style="text-align: left;">Wij zijn er 5 augustus achter gekomen dat ik in verwachting ben van mijn eerste kindje. Nu 6 weken! Als ik zelf reken ben ik zo rond 11 april uitgerekend. Ik kan het nog bijna niet geloven! Gelukkig geen misselijkheid, maar ik ben zó ontzettend moe! Heb ook last van buikkrampen. Ik wil van de daken schreeuwen dat er iets groeit in mijn buik! Maar we wachten nog even tot de echo... Nog bijna 3 weken te gaan...! Spannend!</p>
<p style="text-align: left;">hebben jullie al aan de omgeving verteld dat je zwanger bent?</p>
<p style="text-align: left;">liefs</p>

Hoi Karlijn

wat vervelend zeg. Ik snal dat je daar onzeker van word!! Wel raar dat ze je niet even wat eerder laten komen voor een echo, al is het maar om je gerust te stellen!

bloedverlies in het begin van de zwangerschap kan er bij horen, het kan nog een innesteling zijn. Als het eenmalig was, zonder stolsels of veel buikpijn, niet te druk maken. Hoe moeilijk dat ook is!!

Sterkte de komende dagen

groetjes Karin

Hallo Allemaal,

Ten eerste iedereen van harte gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger van ons tweede kindje, als het goed is uitgerekend 7/8 april. Hiervoor IUI gedaan en na even een stop nu spontaan zwanger! Ik geloof het nog niet goed.

Afgelopen zaterdagavond lichte bloeding gehad en gisteren middag en avond alleen maar vloeien en wat bloedstolsels. Pijn in me buik en onderrug. ZH gebeld en zij kunnen nu niets doen, enkel afwachten. De echo stond al gepland op 22 aug maar kan dus niet vervroegd worden omdathet dan nog geen zekerheid geeft ivm knipperlichtje..

Als er een fb groep wordt aangemaakt wil ik me graag toevoegen! Das wat makkelijker dan hier op het forum

https://www.dropbox.com/s/hr72ffo9u30y9pz/Foto%2009-08-16%2012%2003%2043.jpg?dl=0

Hee allemaal!

voor wie er bij gekomen is, gefeliciteerd..!!

voor wie nog in spanning zit, succes de komende tijd!

Wie doet er nog meer mee met moeders voor moeders?

Groetjes

Terug
Bovenaan