Uitgerekend in april 2017

Hallo dames.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ook uitgerekend op 02-04-2017.

Ben moe, soms misselijk, soms een kort lontje, gespannen borsten en vanaf de vierde week veel last van buikpijn. Nu na een late dienst veel last van steken in mijn buik.

Dit is mijn derde zwangerschap.  Eerste een mooie dochter gekregen in 2006, januari dit jaar een miskraam bij zes weken, en nu weer zwanger en in de zesde week.

Durf nog niet echt te hopen op goed nieuws maar voel me iig al meer zwanger dan de laatste keer. Echo zal 22aug zijn :))

hoi leanne

ik ga ook meedoen met moeders voor moeders maar i.v.m. vakantie periode word er pas vanaf 22 augustus contact opgenomen..  wat ik wel heel jammer vind omdat ik dan minder lang mee kan helpen bij hun.

maar alle beetjes helpen en aangezien ik veel plas komt het vast goed haha :)

Oke! Ik begin maandag, dan hebben ze pas kratjes voor me

enne heb 22 aug intake en eerste echo, grappig want zie die datum erg vaak voorbij komen.

succes allemaal

ik heb me intake op de 30ste tevens als de eerste echo gelijk :D kan niet wachten!!

Voor de dames die ook op fb willen kletsen (evt. ook echo foto's delen) er is een groepje (klein maar fijn) hij is volledig geheim dus als je niet in de groep zit kan je hem niet vinden/zien.

Stuur als je leuk vind mij een verzoekje op fb en dan zorg ik dat je in de groep kunt;)

Hoi allemaal!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben inmiddels 6 weken zwanger. Uitgerekend op 3 april 2017 dus super spannend allemaal maar ook erg leuk! Al bij de huisarts geweest en 30 augustus de intake en meteen eerste echo.

Ik vind het vooral nog zo spannend omdat er nog van alles mis kan gaan in dit stadium, maar probeer me zo goed mogelijk te ontspannen en goed te eten en te bewegen, dan is de kans hopelijk kleiner.

Voel me al wel echt zwanger, begin zelfs al wat aan mijn buik te zien! Ze zeggen dat dat de darmen zijn en niet de baarmoeder zelf, maar hebben jullie ook al het gevoel dat er wat zichtbaar wordt? Verder misselijk, versterkte geurvermogen, uitgeput, krampjes en af en toe gewoon een kreng tegenover mijn man :$

@karins87

omdat het groepje 'geheim' is kan je het beste mij ff opzoeken op fb ;)

me naam is anoesja mosselveld ook op fb en dan zorg ik dat je gezellig in de groep komt :)

groetjes

Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal hier!!!

Ik ben Miranda, 34 jaar en nadat ik bijna een week over tijd was een test gedaan waaruit blijkt dat ik in verwachting ben van mijn eerst kindje!

Als ik goed gerekend heb ben ik 12 april 2017 uitgerekend

Terug
Bovenaan