Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb 30 augustus pas mijn eerste echo. Dan ben ik 9 weken. Jeetje wat duurt dat nog lang. Gelukkig heb ik nog niet zoveel last van kwaaltjes en is de hele erge buikpijn die ik een week lang heb gehad nu voorbij. Ik heb alleen om de 3 uur echt mega honger maar als ik dan iets eet smaakt het me totaal niet dus dan gaat het er vervolgens met de grootste moeite in. En mijn borsten zijn mega gevoelig als er alleen al naar gekeken wordt voel ik ze al haha. Ik hoop vooral dat die misselijkheid weg blijft want daar kijk ik het meest tegenop
Hoi allemaal.
Ik mag me ook toevoegen 6 april verwachten we onze eerste kindje
We moeten heel erg aan wennen. Want we hebben april 2017 een miskraam gehad met 11w. Terwijl we 2 weken daarvoor nog een positieve echo gehad hebben . We hopen nu dat april 2018 leuk wordt voor ons. kan niet wachten dat het 1ste trimester voorbij is. 28 augustus helaas pas de eerste echo.
Zwangerschapskwaaltjes zijn er genoeg aanwezig. Extreme moeheid. Misselijkheid aanvallen. Gevoelige borsten. En lichte krampen in mn onderbuik.
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap
@ gebruikert: komt vast wel goed! Als je het niet vertrouwd moet je eind deze week de vk even bellen. 17 augustus heb ik de eerste echo!!! Erg spannend!
Vorige de nieuwe dames: succes en gefeliciteerd! !!