Uitgerekend in april 2018

We hebben een emailadres gemaakt aprilbabies2018@outlook.com als je daar je fb naam / link naartoe stuurt dan voeg ik of de beheerder jullie toe aan de groep. Gezellig dan zie ik jullie daar! ?

Ik ga er ook vanuit dat het goed gaat..het is de onzekerheid, omdat dit de eerste keer is en niet weet wat ik kan verwachten. Ik lees toch best veel over MA wat me dan onzeker maakt.
Zal maar op m'n lichaam moeten vertrouwen. ?

Bij mij is de consulente van moeders voor moeders afgelopen dinsdag geweest. Ze gaf aan dat de hcg test meestal vanaf 6 weken goed uitslaat (wist ik niet van te voren), maar bij mij sloeg hij gelukkig al goed uit - ben nu pas 5+3 wss. Des te eerder ik kon beginnen, des te meer ze kunnen krijgen ??

Hallo dames wat leuk om al jullir verhalen te lezen. Ik kan me ook aansluiten bij jullie!! Vorige maand ern cyclus van 46 dagen rn daarvoor heel onregelmatig. Ik was van plan om de dokter weer te bellen omdat ik weer ver overtijd ben en ik dacht dat ik pcos zou hebben. Ik dacht ach.. zal wel weer heel laat ongesteld worden. Toch voor de zekerheid een testje gedaan voordat ik een afspraak ging maken en tot mijm verbazing was die licht positief. Volgende dag nog 2 gedaan waarvan 1 van clearbleu zwanger 2-3 stond erop pas toen begon ik het te geloven. Vandaag naar de huisarts geweest en een aanmeldingsformulier ingevult voor de verloskundige. Ben zo blij maar geloof t nog niet helemaal. Helemaal geen kwaaltjes alleeb rommelig gevoel in onderbuik en moe en koud 

Iedereen van harte gefeliciteerd! Hebben jullie ook de hele dag een dikke glimlach op je gezicht?
Ik heb me ook via de mail aangemeld voor de FB pagina. Ik heb al 2 nachten dat ik midden in de nacht wakker word met enorme buikkrampen. Menstruatiekrampen maar dan 10x erger, dan lig ik echt krom van de pijn. Heb nu standaard een kruik naast mijn bed, maar zelfs dat helpt niet goed. Heb al aan meerdere vrouwen en de vk gevraagd en die zeggen dat het er bij hoort omdat je baarmoeder groeit, maar jemig zeg.. Als ontsluitingsweeën nog heftiger zijn dan dit, dan beangstigd mij dat wel...
We hebben 28 augustus de 1e echo staan, dan ben ik ongeveer 8 weken. Voor mijn gevoel duurt dat nog heel lang, maar ik weet ook wel dat de tijd vliegt. Zeker in de zomer, want moet de komende weken 6 dagen werken i.v.m. lage vakantiebezetting. Hoe ik daar doorheen ga komen weet ik nog niet zo goed, want ben erg vermoeid de hele tijd..
Morgenavond komt er iemand van moeders voor moeders en daar ben ik nu al zenuwachtig voor. Het voelt nog steeds wat gek om te zeggen dat ik zwanger ben, ik ben zwanger.. Het wordt allemaal steeds echter, ik word mama! Heb zoveel zin in mijn zwangerschap! Heel veel succes allemaal en ik ben heel benieuwd naar al jullie verhalen en nieuwtjes op de FB pagina.

Groetjes,
Diede

Gefeliciteerd allebei en welkom! :D
Diede,
Wat mooi dat je ook meedoet aan Moeders voor Moeders!
Ik vond het ook een heel spannend gesprek, maar vond het ook zo fijn om er over te kunnen praten!

Terug
Bovenaan