Uitgerekend in april 2018

Hoi allemaal,

Ik ben uitgerekend op 6 april van ons eerste kindje. Heel blij en voelt nog wel onwerkelijk. Morgen komt er ook bij ons een consulente van moeders v moeders. Mooi idee om met ons geluk een ander te kunnen helpen. 

Verder voel ik fysiek vrij weinig. Had afgelopen weekend echt bizarre moodswings. Het ene moment voelde ik me enorm geïrriteerd en zocht ruzie om niks met mijn man, om vervolgens in huilen uit te barsten Hahaha. Hoop dat mijn huwelijk deze maanden overleeft :)

Morgen bellen met vk, ben benieuwd wanneer we mogen komen. 

Leuk om zo mee te kletsen, hoop een geweldige tijd voor ons allemaal!

He meiden,
Gefeliciteerd allemaal!! Wat veel dames al uitgerekend in april. Ik ben zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend op 11 april, heeel spannend en leuk allemaal weer!
Op FB hebben we een geheime groep gemaakt (niemand kan daar dus iets van zien) met meiden uitgerekend in april 2018, we zijn al met 12 nu! Als iemand van jullie het ook leuk vind om aan te sluiten stuur me dan even een prive berichtje met je facebook naam! Lijkt me gezellig, toch wat makkelijk als via het forum ?

Liefs en tot snel!

Hallo allemaal! 
Van harte gefeliciteerd.
Ook ik sluit me graag aan bij de april groep, ik ben 10 april uitgerekend.
De Facebook pagina klinkt ook interessant. Hoe kan ik mijzelf aanmelden?
Groetjes

Super leuk! Maar inderdaad wat stom een prive berichtje kan niet. Ik ben even met de beheerder van de groep een oplossing aan het bedenken want het is niet fijn met je volledige naam hier op het forum natuurlijk! Dus we maken nu waarschijnlijk even een tijdelijke fb profiel aan waarmee jullie toegevoegd kunnen worden. ? Als het gelukt is horen jullie het!

Terug
Bovenaan