Uitgerekend in april 2018

hallo ]

mijn naam is irma ben 3 april uitgerekend als alles goed gaat.
vorig jaar na 29 weken zwangerschap een dochter verloren dus hopelijk zit alles nu mee

gr irma

Net klein beetje helderrood bloed verloren. Zou dat erg zijn? Heb ik met vorige zwangerschap ook weleens gehad maar dat was met 11 weken ofzo. Ben vandaag 4+5. Laatste dagen geen gemeenschap gehad waardoor dat zou kunnen komen ofzoiets.

Gefeliciteerd allemaal! Ik had vanmorgen, met trillende handjes, ook een positieve test ik handen. Zit vol ongeloof! Al voelde ik het ergens wel.. een vaag weeïg gevoel dat ik bij mijn eerste ook had. Maar wat een spannende tijd nu weer! Hopen dat het bij ons allemaal blijft plakken ?

Hoi Allemaal, 
Ook ik hoop hier snel aan te sluiten ?
We hopen nog een kindje te mogen verwachten
Wij hebben al een dochtertje van 2,5 jaar.
Al ruime tijd wat herkenbare klachten alleen blijven we negatief testen ? inmiddels 5 dagen over mijn NOD heen dus hoop snel uitsluitsel te krijgen.  
Bij mijn eerste zwangerschap testen ik een week voor de NOD positief.
We wachten het af.
Dames die de positieve test al in handen hebben gefeliciteerd! 
Dames die nog geduld moeten hebben succes! 
Groetjes Arina 

Hallo iedereen!
Allereerst gefeliciteerd allemaal :)!
Wij zijn verrast met een positieve zwangerschapstest,
Zoontje is bijna 5 maanden nu! Ook deze is meer dan welkom! We zijn weer super blij.
Ik gok dat ik 5 weken zwanger ben en zou 3 april uitgerekend zijn.
Heb wat last linksonderin bij mijn eierstok, hoop dat het verder allemaal goed zit. Al had ik dit ook bij mijn 1e zwangerschap.
Duurt nog zo lang voor 1e echo!

SonSunshine nee heeft niet doorgezet. Was ook maar beetje. Had maandverband 's nachts in gedaan maar daar zat de volgende ochtend geen bloed op. Vanochtend nog een test gedaan, had er nog 1 liggen en die zei vorige week 1-2 weken en nu 2-3 weken dus ik ga er vooralsnog van uit dat alles goed zit!
Ik denk niet dat ik veel acties ben de komende 2 weken al probeer ik wel beetje mee te blijven lezen. Ik moet vanavond nog werken en rond middernacht willen we de caravan achter de auto hangen en dan gaan we vertrekken.

Terug
Bovenaan