Uitgerekend in april 2018

Absoluut gebruikert! !!

Ik heb zelf heel veel aan die hormonen gehad die ze eruit halen. Dus dit is het minste wat ik voor andere vrouwen kan betekenen. Vind het een heel nobel iets!!

Wachten duurt idd erg lang

Hoi Mieke,
Ik vind het ook een mooi idee dat je anderen zo kan helpen!
Wij zijn gezegend de hormonen niet nodig gehad te hebben, maar hebben wel meerdere stellen in onze omgeving (gehad) met vruchtbaarheidsproblemen. Enorme respect voor de kracht !!
Het is vandaag een week geleden dat ik voor het eerst positief heb getest. Intussen begint de vermoeidheid meer op te spelen.. zo erg dat ik moeite heb om mijn ogen open te houden op het werk.
Ook voel ik het 'rommelen' in mijn buik met af en toe wat pijnscheutjes. Hier heb je ook last van gehad zei je.. is dit helemaal weg gegaan, of voel je het af en toe ook nog weleens?

Ja jij mag echt van geluk spreken!
Van harte gefeliciteerd  natuurlijk!
Ik kan niet zeggen dat ik moe ben, maar ik gaap me de hele dag het apelazerus. En snachts niet kunnen kunnen slapen.  Dit komt waarschijnlijk  door de spanningen 
De krampen die ik had waren zo erg dat ik dacht dat het mis zou gaan. En nu alleen als ik me druk maak heb ik veel last van krampen maar zakt al wat af als ik mijn rust neem

@happy Mieke, ik ben een soort van blij te lezen over je krampen. Ik had gisteren zoveel last dat ik ook dacht dat het mis zou gaan, heb de hele dag in bed gelegen. Vandaag gelukkig stukken minder en niet meer continue. Maar als ze komen opzetten doet het nog steeds behoorlijk pijn :-/
Voor de nieuwe dames, gefeliciteerd!

Ik snap precies wat je bedoelt Robje!
Heb je er ook een ontzettend opgeblazen gevoel dan bij?
Ik ervaar toch enige vorm van onzekerheid. Wat "hoort" en wat niet?
Wanneer is het goed en wanneer fout... 

@Gebruikert, soms opgeblazen gevoel erbij maar voornamelijk gewoon het "shit ik word ongesteld en niet zo'n beetje ook" gevoel. De huisarts zei dat zolang er geen bloed is ik me geen zorgen moet maken dus probeer ik dat maar. En ik ben vandaag goed misselijk dus dan denk ik maar "ons kruimeltje is goed aan het groeien"
Wel superfijn om erover te kunnen praten op het forum. Mijn stiefmoeder zegt dat ik moet genieten en niet overal iets achter moet zoeken en m'n vriend staat er nogal nuchter in "als het misgaat gaat het mis". Dus daar heb ik niets aan.
@Renata, gefeliciteerd! Jeetje hoe komt het dat je er zo laat achter bent gekomen?

Ik heb ook veel last gehad van krampen, dit is nu minder. Ik heb wel soms een soort pijnscheut of kramp als ik me uitrekenen of iets hoog uit een kastje moet pakken.vavanond was ik ook erg misselijk en had last van hoofdpijn dus maar vroeg me bedje in maar kan de slaap toch niet vatten.

Renata,  zoals je leest had ik ook het idee dat mijn reacties er niet op werden gezet. En kijk ik later weer staat die reactie er 3 x op hahaha. 
Robje, ik ben blij dat je er wat geruster op bent! Laat je maar lekker vertroetelen ;)  

Terug
Bovenaan