Uitgerekend in april 2018

Hoi dames. Ik klets ook gezellig mee. Na 5 jaar geprobeerd zwanger te raken  is het dan eindelijk gelukt. Bij de 9de IUI poging is het raak!!! Positief getest op 27/7 op onze trouwdag (5 jaar).
Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en ben 5 april uitgerekend.
Ik ging er  niet vanuit dat ik zwanger was omdat ik al 4 dagen last had van krampen. Dus het was een geweldige verrassing!!!
Qua kwaaltjes ben ik de hele dag een beetje misselijk en heb best wel heel erg gevoelige tepels. Voor de rest valt het wel mee.
Lieve groetjes mieke

Hallo dames!
Ik denk dat ik mee mag praten al geloof ik het nog niet helemaal..
Heb gisteren en vanochtend en test gedaan en na 3minuten is er een heel licht streepje te zien.. gisteren was het beter te zien dan vandaag.. hebben jullie dat ook gehad?
Morgen ga ik naar de huisarts dan zal ik wel meer weten. Als het wel zo is dan ben ik 7april uitgerekend (lang leven internet)
Iedereen gefeliciteerd! Super leuk allemaal!!
Groetjess

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Ik heb erg veel last van het gevoel alsof ik vreselijk ongesteld moet worden. Hij zei dat zolang ik geen bloed verlies ik me vooral geen zorgen moet maken. 24 augustus de eerste echo en 5 september afspraak bij de verloskundige en dan wordt meteen de nipt test gedaan. (Echo wordt door een aparte praktijk gedaan)
Beide denken momenteel eind maart (wat wij ook hebben uitgerekend) maar ik neig toch naar begin april omdat ik steeds onregelmatig ben.
Ik voel veel onzekerheid merk ik. Vooral omdat vandaag de krampen erg heftig zijn

Hoi allemaal,

Allereerst gefeliciteerd voor de zwangere vrouwen onder ons!

Ik heb (morgen een week geleden) ook een positieve test gehad - okee...het waren drie positieve testen -, ontzettend leuk en spannnend! Als ik mijn eigen berekening mag geloven zou ik 6 april uitgerekend zijn.

Dit is onze eerste zwangerschap.

Ik ervaar al wat misselijkheid. Vooral in de ochtend, maar ook gedurende de dag. Mijn borsten worden wat gevoeliger. Ben wat vermoeider en heb goede krampen in m'n buik met een zeer opgeblazen gevoel.

Ik had de eerste 4 dagen ook behoorlijke krampen hoor! 
Ik krijg 17 augustus de eerste echo.
Spannend hoor! Hoop voor je dat het goed blijft gaan!!
Lieve groetjes mieke

Hey Allemaal! 
Gefeliciteerd voor de zwangere onder ons. Leuk! Hoe gaat het met je? 
Ik ben in verwachting van ons 2e kindje. Ben op zoek naar een leuke meid/meiden om ervaringen mee te delen! 

Groeten,

Ik meld me ook hier, 24/7 positieve test.
Volgens mijn eigen berekeningenis het net eind maart of begin april dat ik uigerekend ben.
Kan het nog steeds niet echt geloven, maar geduldig in spanning afwachten op de echo 17 augutus.
Kwaaltjes wisselen bij mij enorm, in het begin nog erg het gevoel om ongesteld te moeten worden, nu nog af en toe wat gerommel onder in mn buik en met vlagen maagzuur. Ook dat is de ene dag meer als de andere.

Ik wens iedereen die zwanger is een voorspoedige zwangerschap en iedereen die nog af moet wachten veel succes!

21 Augustus staat voor ons de eerste echo gepland, duurt zó lang dat wachten!

Gisteren de intake gehad voor Moeders voor Moeders. Zijn er nog meer dames die hieraan meedoen?

Terug
Bovenaan