Uitgerekend in april 2018

Hoi allemaal, 

ik denk dat ik iets aan de vroege tijd ben met testen, heb nu 7 testen gedaan vanaf 01-08 van verschillende merken , kruidvat early test kwam heel langzaam een plusje, en kruidvat 2v5 en trekpleister. 
Ik dacht kan een indroog streepje zijn maar na 7 testen allemaal Het  zelfde kan het toch bijna geen toeval zijn? Negatief was bij mij bijna altijd wit echte wit en kwam nooit iets ook niet een uur of 10 of 20 min later. 
Ben 13 april uitgerekend . Had 21 juli me eisprong aan de hand van ovulatie testen en temp bevestigde dat! 
Ik heb getest op 1 aug omdat ik een mega ongesteldheid gevoel kreeg met weeïg gevoel en dacht Huh maar ik vloei niet . Jammer dat ik hier geen foto erbij kan zetten. 

Had zoizo 14 aug al afspraak staan dus we gaan nog even verder met geduld hebben ?

Spannend is dat hé Madieken, dat afwachten. Gezien dat datum van je eisprong zou de test een zwangerschap al wel kunnen aantonen.

Ik blijf voor je duimen :) 

@Mireille, wat heftig dat jullie je zoontje hebben verloren maar toch ook gefeliciteerd met het nieuwe wondertje dat onderweg is!
@Carmennn en Fleur, jullie ook gefeliciteerd!
@happy Mieke, jeetje mss een dubbel cadeau...
@Madieken, ik zou de huisarts even bellen
Wij hebben het vandaag op de 100e verjaardag van mijn oudtante aan de rest van mijn vaders kant verteld. Mijn stiefmoeder riep "we worden opa en oma!" maar het drong niet tot mijn ooms en tantes door. Ze riepen "wie is er zwanger dan???" En vervolgens die blikken vol verbazing richting mij, geweldig die reacties, ik lag in een deuk

Jeeey iedereen die zwanger is gefeliciteerd. Wij hebben sinds vandaag ook een positieve test. Wat spannend allemaal! 

Ik ben 13 april uitgerekend! 
21 juli mn ovulatie gehad, getest en gevoeld en woensdag 2 augustus eigenlijk niet verwacht positieve test gehad!
Heb gister en eergisteren wat menstruatiekrampen gehad en gevoelige tepels maar vandaag is dat eigenlijk over.
duimen dat alles goed gaat! Gefeliciteerd voor iedereen!

Volgens internet ben ik op 9 april uitgerekend, maar ik denk 1 of 2 daagjes later want mijn ovulatie was volgens mij later. Maar goed, uiteindelijk maakt de datum toch niet uit. Ik ben ons eerste kindje aan het maken in mijn eigen buik!! Ik kan het echt niet geloven, leef al 2 dagen in een waas. Kan heel slecht slapen en heb steeds de kriebels in mijn vuik. Zenuwachtig alsof ik morgen een spreekbeurt moet geven of een sollicitatiegesprek heb. Maar zo blij en tegelijkertijd super onzeker door de angst dat t ook nog allemaal mis kan gaan. Volgens de clear blue ben ik 1 tot 2 weken. Volgens mijn verekening ben ik dan nu 4 weken en 5 dagen. Hoe ver ik ook ben, ik vind het fantastisch. 

Iedereen heel veel succes en geniet ervan!

Terug
Bovenaan