Uitgerekend in april 2018

Gefeliciteerd Renata met je zwangerschap!! Heb je geen last gehad van kwaaltjes/symptomen dat je er rond de 8e week achter bent gekomen? Toen ik hierboven een reactie plaatste was jouw bericht voor mij niet zichtbaar... (of ik type gewoon veeel te langzaam...)

@Robje, heb je al een 'remedie' tegen de misselijkheid gevonden? Ik had zo'n 3 dagen voor NOD al last van vlagen misselijkheid en nu nog steeds gedurende de dag. In de ochtend en einde van de middag merk ik dat het terug komt. Rustig een paar droge LU crackers eten en kleine slokjes water werkt super bij mij. Dan zakt het snel!

Ik ben vandaag 5+2. Maar heb nog eigenlijk geen klachten zoals gespannen borsten (alleen zere tepels als je eraan komt), moeheid of misselijkheid. Mijn man zegt dat ik mij niet zo druk moet maken en deze zwangerschap heel anders kan zijn als bij de eerste.. Maar ik voel mij ook nog helemaal niet zwanger?

Hoi Maris20, we hebben elkaar ook 'gesproken' in de app 'gestopt met de pil in mei 2017'. Ook ik heb vanochtend positief getest ??  voel me ook nog helemaal niet echt zwanger, vrijwel nergens last van. Hopelijk blijft dat zo haha. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Hopelijk kan en mag ik mij ook aansluiten bij deze groep. Voor iedereen die in blijde verwachting is, gefeliciteerd.

wie heeft ervaring met de 'vroege zwangerschapstesten'.  

Welkom Gebruiker605372.

Ik heb getest met de Early tests, deze waren negatief.
Vervolgens met de Early test (deze had ik nog) getest op - waarschijnlijk - NOD en was toen wel positief.

Je betaalt er meer voor en ik persoonlijk heb er geen 'profijt' van gehad. Natuurlijk is er ook nog altijd het risico dat als je vroeg positief resultaat hebt, de zwangerschap tijdens de menstruatie alsnog afgebroken kan worden.

Dankjewel Gebruikert voor je snelle reactie. 
Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk weten of ik in verwachting ben. 
Je hebt gelijk....ik zal geduld moeten hebben. 

@Gebruikert, nou ik heb al last van misselijkheid sinds ik begin januari gestopt ben met de pil. Ik ben er al aan gewend. Gek genoeg is het minder erg nu maar ook ik neem die zoute crackers van LU als het net ff iets te erg is en een kop thee. Wat ook wel helpt is een boterham of cracker met smeerkaas.
@happy Mieke, vertroetelen zit er niet in helaas. Mijn vriend heeft al sinds zondag griep en mij inmiddels ook aangestoken. Sinds vannacht keelpijn en verkouden. Dus zo maar even ziek melden. Normaal gesproken werk ik door maar rust is nu belangrijker. Wel klote want had leuke plannen morgen en zaterdag met de gay pride (wel zonder alcohol natuurlijk haha)

Terug
Bovenaan