Uitgerekend in april 2018

Razend enthousiast  ben ik???
Beterschap Robje!! 
Misschien wel ff goed om ziek te zijn. Je doet dan over het algemeen wat minder dus rust je ook beter uit!!! Wel jammer van de gay pride., altijd leuke feestjes?
Voor de nieuwe dames van harte gefeliciteerd en voor de afwachtende: Keep it cool!!

Hier ook positieve testen! volgens eigen berekening 8 april 2018..

11 maanden na het overlijden van ons zoontje weer zwanger exact in de maand dat alles mis ging.

Zal allemaal heel dubbel zijn , maar tot nu toe vooral heel blij met de positieve testen!

Gefeliciteerd iedereen

Gefeliciteerd met dit wonder. Ik kan mij indenken dat het allemaal erg dubbel is. Ik wens je al het goede toe. 

Goh Mireille gefeliciteerd! !!
Ik hoop dat je wel een beetje kunt genieten!!
Ik heb vandaag de uitslag gekregen van het bloedprikken 
1 augustus was ik 4 weken en 5 dagen en waren de waardes 4.800.
Vandaag ben ik precies 5 weken en waren de waardes 9.645!!!
Hartstikke positief dus!
Normale waardes voor 5 weken zijn : 18-7,340

Dus misschien wel zwanger van een tweeling!!! Ik had wel een dubbele eisprong dus het is best mogelijk!!

Totaly  happy!!

Hi meiden,

leuk, zo een forum! Fijn om te lezen hoe andere jonge moeders deze spannende tijd ervaren...

ik kan na ongeveer 6(!!) positieve testen geloven dat ik zwanger ben na een vroege miskraam vorig jaar. 

De spanning staat de vreugde en het geluk een beetje in de weg.... herkennen jullie dat? Ik lees op allerlei forums dat de kans op een miskraam voor week 6 nog vrij groot is. Maar ik probeer te geloven dat de kans dat het niet gebeurt echt vele malen groter is :) 

heb erg last van mijn borsten, ben wat sneller moe en soms vlagen van misselijkheid/kokhalzen. Rond 10 april 2018 uitgerekend en 21 aug de eerste echo. Spannend!

ik wens voor jullie allemaal een fijne en zorgeloze zwangerschap!

groetjes

Terug
Bovenaan