bquote: angel_sky reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2008 10:50:03&apos

);
Naam
Leeftijd
Ronde
Kindje
Uitgerekend
Babeken
27 juli 2009
Angelsky
28
10e
1e
30 juli 2009
Char
2e
01 augustus 2009
Mex
29
5e
2e
03 augustus 2009
Jan
08 augustus 2009
Dank je wel meiden. Ja Mex dat is geen gek idee om een forum voor begin augustus te beginnen. Toevallig had ik het met de meiden bij forum januari stoppers erover dat het vaak veel te druk en te snel gaat zodat je nauwelijks contact kan opbouwen. Dit is zo jammer.
En Saskia hoe kan het dat jij al zo vroeg een echo hebt gehad? Inwendig neem ik aan? Ik zou met 7 weken een echo krijgen ivm met eerdere miskraam, maar we doen het nu anderhalve week later zodat we een gewone echo kunnen doen en er minder kans op teleurstelling is en er dus zeker een hartje te horen moet zijn. Was er bij jou dan wel iets te zien of horen al? Helaas moet ik nu wel de dubbele tijd wachten. 22 december is de echo. Dit had ik al gezegd volgens mij.
Ik heb nog steeds weinig klachten. Ik ben inderdaad ook erg moe, maar wel steeds heel vroeg wakker. Veel plassen 's nachts, harde ontlasting, soms lichte steekjes in mijn buik en heel af en toe misselijk en oh ja ik moet ook veel boertjes laten. Pijn in mijn borsten, maar groeien doen ze nog niet echt. Merken jullei al iets aan je smaak?
Fijne zondag nog.
Groetjes
Hey Angel,
Ik heb een cyclus van gemiddeld 2 maanden. Ik was 1 september voor het laatst ongesteld geweest en daarna zijn we gaan "oefenen" toen was dus 14 november de test positief....Ik wist echt niet hoe lang het al was, diezelfde dag van de test belde ik mijn ha en die stuurde me door voor een echo. die was de 26e toen was ik 5 weken en 4 dagen. en inderdaad eerst uitwendig toen was er niets te zien en inwendig dus wel. je ziet alleen een cirkeltje... Ze heeft goed haar best gedaan bij de echo want uiteindelijk zag ze ook hart-actie. Ze vond dat belangrijk voor ons om ons "gerust" te stellen...(duurde ook wel even voor ze het vond)
5 December gaan we weer om het hartje te zien, dan zijn we 7 weken.
Ik merk zeker al veel van mijn reuk en smaak. Gisteren voor het eerst misselijk van mijn vlees...(ben een echte carnivoor) en ik ruik alles 10 keer beter!
Mijn borsten zijn echt al gegroeid, kan al niet meer op mijn buik slapen...en een BH...who needs it! hahahaha Wat mij heel erg opvalt is dat mijn darmen overal op reageren! ik moet soms we 4 keer per dag naar de wc!
Ook dat boeren, vroeg wakker (ben een echte slaapkop) en vermoeidheid....
Mijn lijf is in ieder geval heel erg zwanger!
Wat zullen de dagen lang duren voor je zeg!!
Na de eerste echo heb ik iets meer geduld maar voor die eerste echo....tjee het leek wel sinterklaas....nog 3 nachtjes slapen, nog 2 nachtjes slapen....werd echt gek van de zenuwen! hahaha
liefs