Uitgerekend in AUGUSTUS 2009?

Naam                                  
Leeftijd  
Ronde  
Kindje  
Uitgerekend                        

Babeken

27 juli 2009

Angelsky
28
10e
1e
30 juli 2009

Char

2e
01 augustus 2009

Mex
29
5e
2e
03 augustus 2009

Jan

08 augustus 2009

Dank je wel meiden. Ja Mex dat is geen gek idee om een forum voor begin augustus te beginnen. Toevallig had ik het met de meiden bij forum januari stoppers erover dat het vaak veel te druk en te snel gaat zodat je nauwelijks contact kan opbouwen. Dit is zo jammer.

En Saskia hoe kan het dat jij al zo vroeg een echo hebt gehad? Inwendig neem ik aan? Ik zou met 7 weken een echo krijgen ivm met eerdere miskraam, maar we doen het nu anderhalve week later zodat we een gewone echo kunnen doen en er minder kans op teleurstelling is en er dus zeker een hartje te horen moet zijn. Was er bij jou dan wel iets te zien of horen al? Helaas moet ik nu wel de dubbele tijd wachten. 22 december is de echo. Dit had ik al gezegd volgens mij.

Ik heb nog steeds weinig klachten. Ik ben inderdaad ook erg moe, maar wel steeds heel vroeg wakker. Veel plassen 's nachts, harde ontlasting, soms lichte steekjes in mijn buik en heel af en toe misselijk en oh ja ik moet ook veel boertjes laten. Pijn in mijn  borsten, maar groeien doen ze nog niet echt. Merken jullei al iets aan je smaak?

Fijne zondag nog.

Groetjes

Beste Dames,

Ik heb een vraag, misschien dat jullie er zelf ervaring mee hebben of iemand kennen die er ervaring mee heeft.
22 oktober ben ik ongesteld geworden, 9 dagen lang.
Nu heb ik vorige week een btje bruine afschijding gehad 2 dagen, heel minimaal
en ongesteldheidskrampen.
Volgens mijn berekeningen ben ik nu al ruim een week overtijd, dit heb ik nog
nooit gehad, ben altijd op de datum dat ik ongesteld moet worden het ook
daadwerkelijk geworden.

Wat nu eigenlijk mijn probleem is dat ik een FLexi-T spiraaltje heb omdat
ik gewoon nog niet aan kinderen toe ben, ben 20 jaar.
Nu hoor ik veel dat er vrouwen zwanger zijn geworden ondanks een spiraaltje.
Ik maak me grote zorgen.
Steeds denk ik te voelen dat ik ongesteld ben, ga ik naar de wc, alleen maar afschijding. Heb hele erge gevoelige borsten, geen ongesteldheidskrampen meer
en soms ook licht een misselijk gevoel.

Groetjes Nouschka

bquote: angel_sky reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2008 10:50:03'));

Naam                                  
Leeftijd  
Ronde  
Kindje  
Uitgerekend                        

Babeken

27 juli 2009

Angelsky
28
10e
1e
30 juli 2009

Char

2e
01 augustus 2009

Mex
29
5e
2e
03 augustus 2009

Jan

08 augustus 2009
Dank je wel meiden. Ja Mex dat is geen gek idee om een forum voor begin augustus te beginnen. Toevallig had ik het met de meiden bij forum januari stoppers erover dat het vaak veel te druk en te snel gaat zodat je nauwelijks contact kan opbouwen. Dit is zo jammer.

En Saskia hoe kan het dat jij al zo vroeg een echo hebt gehad? Inwendig neem ik aan? Ik zou met 7 weken een echo krijgen ivm met eerdere miskraam, maar we doen het nu anderhalve week later zodat we een gewone echo kunnen doen en er minder kans op teleurstelling is en er dus zeker een hartje te horen moet zijn. Was er bij jou dan wel iets te zien of horen al? Helaas moet ik nu wel de dubbele tijd wachten. 22 december is de echo. Dit had ik al gezegd volgens mij.

Ik heb nog steeds weinig klachten. Ik ben inderdaad ook erg moe, maar wel steeds heel vroeg wakker. Veel plassen 's nachts, harde ontlasting, soms lichte steekjes in mijn buik en heel af en toe misselijk en oh ja ik moet ook veel boertjes laten. Pijn in mijn  borsten, maar groeien doen ze nog niet echt. Merken jullei al iets aan je smaak?

Fijne zondag nog.

Groetjes

Hey Angel,

Ik heb een cyclus van gemiddeld 2 maanden. Ik was 1 september voor het laatst ongesteld geweest en daarna zijn we gaan "oefenen" toen was dus 14 november de test positief....Ik wist echt niet hoe lang het al was, diezelfde dag van de test belde ik mijn ha en die stuurde me door voor een echo. die was de 26e toen was ik 5 weken en 4 dagen. en inderdaad eerst uitwendig toen was er niets te zien en inwendig dus wel. je ziet alleen een cirkeltje... Ze heeft goed haar best gedaan bij de echo want uiteindelijk zag ze ook hart-actie. Ze vond dat belangrijk voor ons om ons "gerust" te stellen...(duurde ook wel even voor ze het vond)
5 December gaan we weer om het hartje te zien, dan zijn we 7 weken.

Ik merk zeker al veel van mijn reuk en smaak. Gisteren voor het eerst misselijk van mijn vlees...(ben een echte carnivoor) en ik ruik alles 10 keer beter!
Mijn borsten zijn echt al gegroeid, kan al niet meer op mijn buik slapen...en een BH...who needs it! hahahaha Wat mij heel erg opvalt is dat mijn darmen overal op reageren! ik moet soms we 4 keer per dag naar de wc!
Ook dat boeren, vroeg wakker (ben een echte slaapkop) en vermoeidheid....
Mijn lijf is in ieder geval heel erg zwanger!

Wat zullen de dagen lang duren voor je zeg!!
Na de eerste echo heb ik iets meer geduld maar voor die eerste echo....tjee het leek wel sinterklaas....nog 3 nachtjes slapen, nog 2 nachtjes slapen....werd echt gek van de zenuwen! hahaha

liefs

Hoi dames,

ook ik ben één van de gelukkigen die er vandaag achter kwam zwanger te zijn
Dit word ons tweede kindje, onze dochter is net een jaar geworden.

Rond de 5e van augustus 2009 ben ik uitgerekend maar zelf houd ik rekening met 20 augustus omdat onze dochter ook 14 dgn te laat kwam en dit echt een familie trekje is!

Ik ben 28 jaar net als mijn man en ik heb er enorm veel zin in.
De baby periode heb ik als heerlijk ervaren zo'n lief pummeltje in je armen!

Gelukkig maar dat ik zwanger ben, ik was al bang dat mijn lichaam me voor de gek zou houden! Koffie vind ik af en toe niet te drinken (en dat voor een verslaafde). Geuren vond ik ineens heel intens en ik had vlagen van misselijkheid (direct al) en dat   i.c.m. moeheid. Jaja, ach dat hoort bij het begin.

Morgenvroeg doe ik voor de zekerheid nog een test en daarna bel ik de vk vast.
De vorige keer was ik net op tijd, zaten ze na die tijd helemaal vol.

Ladies; veel succes en tot horens!

Gabriëlle

Hey dames!!!!

Ik zal me eerst ff voorstellen.. Ben Petra ben 28 jaar en wij zijn al van af januarie 2006!! bezig en lopen sinds maart dit jaar in de MM (medische molen) Ze dachten eerst dat er niks aan de hand was. Later kwamen ze er achter dat ik de zaadjes van mijn man doode door een te zuur baarmoederslijm. Daar zijn ze nou ongeveer 2 a 3 maand achter gekomen. Was voor het laatst ongesteld op 30 okt. en heb de12e nov de eerst IUI gehad.... Vanaf het begin dacht ik dat komt nooit goed want ik had het idee dat mijn   eisprong eerder was dan dat de inseminatie was. Heb toen savonds nog wel geklust natuurlijk... hihihi Naarmate de tijd verstreek hield ik last van een ongi gevoel en gevoelige borsten eerst alleen aan de zijkant en later vooral pijnlijke tepels.. idd een no touch zone!
En ik had ook naast het ongi gevoel soort steekjes in mijn buik. rond mijn navel in mijn zij een soort bol gevoel.. dus aan de andere kant had ik zo iets van Ik ben zwanger.....! maar ja   geloven durfde ik niet en testen ook niet... Ik mocht in principe vorige week woensdag testen dan was het 14 dagen geleden... maar heb pas afgelopen zaterdag getest.. Had urine opgevangen en de test strip er in gedaan........ Was helmaal niks te zien! zelfs geen controle streeep! hmmmmmm.         Ik de test erweer op nieuw in gedaan en toen kwar er gelijk een dikke + ! Nee dat kan niet dacht ik!!! Dus ik de volgende test gepakt die er goed 5sec in gedaan en ja hoor weer een +   !!!!!!!! Nu net bij de HA geweest en weer een test laten doen.   die was ook postitief!!

Hiep hiep hoera! nu mag ik op 18 dec! voor de 6 a 7 weken echo!!! tis nu dus nog heel erg pril en vroeg en ben ook wel een beetje bang! dat het op de verkeerde plaatst zit... Maarre ik dacht voordat we met de IUI begonnen dit is een mooie tijd want als het goed is dan ben ik uitgerekend rond onze trouwdatum!!!!!!!!!!! echt een kroontje op ons huwelijk dus!!!!!!!!! ik kijk nu net op een site waarmee je dat kan uitrekenen maar daar staat 6 sept???? nou ja dat zal wel..... ik ben blij dat het eindelijk gelukt is!! al os het met een beetje hulp!!!!!!!!! maarre tis dus nog wel erg pril........

Liefs Petra

Babeken

27 juli 2009

Angelsky
28
10e
1e
30 juli 2009

Char

2e
01 augustus 2009

Mex
29
5e
2e
03 augustus 2009

Jan

08 augustus 2009

petra                                    
   28  
 sinds  jan2006                        
1e
 6 sept?
 echo 18 dec.          9:10

Hey dames ik wist niet precies hoeik er een lijntje onder kon doen dus ik heb het zo gedaan moeten jullie zelf maar ff verandern!!

Liefs Petra

Hoi dames, voorlopig zit ik een beetje met schrik. Had dit weekend last van bloedverlies en dat bezorgt me (nog steeds) de nodige stress... Heb dan ook maar meteen naar de gynaecoloog gebeld. Vanavond nog bloed laten prikken en daar weet ik morgen het resultaat van. Vrijdag mag ik dan langsgaan voor een 1e echo.
Ik hoop echt op positief nieuws, want het heeft al lang genoeg geduurd om zwanger te worden!

Pfff dat het maar snel morgen is!

Groetjes

@Babeken: Oh wat vervelend om zo in spanning te zitten. Ik hoop dat je snel een positieve uitslag hebt en vrijdag een prachtige echo hebt. Hou ons op de hoogte. Veel sterkte en succes!!!!!

@ Petra: van harte gefeliciteerd. Jullie hebben erg lang geduld moeten hebben maar eindelijk is het zover. Wat fijn voor jullie!!!!  Geniet ervan. Ik heb het schemaatje ff voor je aangepast. Berekend dat je ong 22 rondes bezig bent geweest. En als je 6 sep bent uitgerekend, kan je nu nog helemaal niet weten dat je zwanger bent. Dus ik denk dat je 6 aug bedoelt. Dat klopt ook als 30 okt de eerste dag van je laatste ongi was.

@de rest van de zwangeren: hoe voelen jullie je? Al kwaaltjes? Behalve last van mn onderrug heb ik nu ook best last van een soort ongi pijn. Heb het gegoogled en schijnt erg normaal te zijn omdat je baarmoeder al aan't rekken is. Ik heb trouwens 23 dec mn 1e vk afspraak. En pas rond 10 wkn 1e echo. Ik ben vandaag precies 5 weken.....hoera!!!!!

Naam                                  
Leeftijd  
Ronde  
Kindje  
Uitgerekend                        
Echo                                                                      

Babeken

27 juli 2009
1e               5 dec

Angelsky
28
10e