A
Anoniem
Guest
@Robin: oh nee, wat vind ik dit kut voor je meid. Zeker na zoveel rondes. Heb er even geen woorden voor. Vond het juist zo gezelllig dat we veel overeenkomsten hadden. Heel veel sterkte meid.
Beetje vreemd om nu mijn verhaal te gaan vertellen maar doe het toch maar.
Vandaag had ik mijn eerste echo bij de gyn. En alles was goed! Hartje zag ze meteen kloppen en het is precies op lengte. Moest echt huilen toen ik het zo zag, zo officieel nu. En zeker door alle verhalen hier had ik heel goed door dat het echt een wondertje is!
Wat wel grappig was, ze ging kijken van welke eierstok het eitje kwam en toen zag ze dat er twee gesprongen waren, ik zat dus heel dicht bij een tweeling!!! Dat zei ze ook, had niet veel gescheeld! Gek idee.
Meiden, hopelijk hebben meer goed nieuws bij de echo.
Liefs,
Naomi
Beetje vreemd om nu mijn verhaal te gaan vertellen maar doe het toch maar.
Vandaag had ik mijn eerste echo bij de gyn. En alles was goed! Hartje zag ze meteen kloppen en het is precies op lengte. Moest echt huilen toen ik het zo zag, zo officieel nu. En zeker door alle verhalen hier had ik heel goed door dat het echt een wondertje is!
Wat wel grappig was, ze ging kijken van welke eierstok het eitje kwam en toen zag ze dat er twee gesprongen waren, ik zat dus heel dicht bij een tweeling!!! Dat zei ze ook, had niet veel gescheeld! Gek idee.
Meiden, hopelijk hebben meer goed nieuws bij de echo.
Liefs,
Naomi