Uitgerekend in augustus 2022

Hallo allemaal, gisteren heb ik de eerste echo gehad en het hartje klopt! Ik maakte me behoorlijk zorgen dus wat een opluchting is dit! Voor nu is de uitgerekende datum gezet op 7 augustus! ?

Wat fijn! Ik zal ook blij zijn als de eerste echo geweest is. Maar sinds vanmorgen misselijk dus het zit tot nu toe wel goed denk ik :). Verder lig ik halve nachten wakker (terwijl ik normaal een hele goede slaper ben) en heb ik aardig wat krampen gehad maar dat is nu weer over.

Ik heb vanmorgen ook de eerste echo gehad. Door de verloskundige ipv echoscopist dus nog geen verwachte datum.

Wel een mooi vruchtzakje en embryootje gezien en er knipperde wat. Dat zag er allemaal goed uit volgens de 6.4 weken termijn die ik zelf dacht en wat rommelig beeld.

Bij mijn andere kinderen had ik wat later de echo, met een week of 7 en door een echoscopist. Toen hoorden we ook al
Echt het hartje en was er meer te zien. De echoscopist heeft naar het stilstaande beeld gekeken en was ook tevreden.

Maar het knaagt toch een beetje dat dit zon andere echo is geweest dan bij de andere kids. Over 4 weken de termijnecho. Hopelijk blijft t goed gaan!

Hoi heb vorige week een positieve zwangerschapstest en volgende de week voor de eerste echo naar de verloskundige super zenuwachtig na een bbz en een miskraam

Ik ben er dit weekend ook achtergekomen dat we zwanger zijn van ons eerste kindje! Onze eerste IUI poging en t is meteen gelukt. ??❤
Zó dankbaar.
31 aug 2022 uitgerekend, morgen 4 weken zwanger.
Nog heeeel pril dus.. zo spannend

Hebben jullie nog tips om de tijd naar de eerste echo toe sneller te laten verlopen??

Gefeliciteerd allemaal dames. Vandaag een schooldag, althans online les. Zo kort zwanger maar ohh zo in de bonen. Mijn moeder was er om op te passen op onze grote kleine meid. Heb de hele dag verborgen dat ik misselijk was, en voel me zo moe, kan maar slecht focus houden. Wat een verschil met de eerste, toen uitgezonderd van dementie en bloeddruk dalingen nergens last van.

Ter illustratie mijn moeder heeft een baby radar zo ongeveer. Dus misschien weet ze het ook al wel hoor maar zegt ze gewoon niks.

Whoehoe ik mag aansluiten na 5 maanden proberen en afgelopen maand me er bij neergelegd dat het dan maar niet weer zo mocht zijn toch gister een positive test in handen na bijna een week overtijd te zijn (zonder dat in de gaten te hebben gehad)

Zwanger van ons 2e kindje rond 28 augusgus uitgerekend. 1e kindje is van 13 aug 2019, mijn man is op 25 aug jarig dus weer lekker getimed haha. Na de kerstvakantie de vk maar eens bellen. Eerst maar even genieten van dit mooie nieuws

Liefs Agnes

Op de valreep voor augustus maar ook ik heb deze week een positieve test gehad en ben uitgerekend op 30 augustus van ons tweede kindje. Wat een cadeautje voor kerst zeg!

Ook ik zou me nog heel graag aansluiten bij een groep als dat nog kan

Terug
Bovenaan