Uitgerekend in augustus 2022

Welkom, ook de 2e! Wij ook hier. Of er meer groepen zijn geen idee. Weet wel dat ik vorige keer in de november 2019 groep zat en het heel fijn vond.

Ja ik zat met de eerste ook in een fb groep. Leuk om samen hetzelfde door te maken en ook fijn als steun. Ik zie in een eerder reactie dat je eerste uit november 2019 is. Mijn zoontje is van September 2019 dus we volgen redelijk hetzelfde pad!

Hoi allemaal! Ik haak ook graag aan op dit topic :) Na een fertiliteitstraject hadden wij ook een positieve test in handen. Dinsdag 28e hebben we de eerste echo, volgens eigen berekening is de uitgerekende datum 16 augustus. 
Pfff vind het wel heel spannend hoor, deze eerste fase. Of het allemaal goed blijft gaan. Echt dagen aftellen, en zelfs na die 7wk echo is het natuurlijk nog heel vroeg... 

Hoi allemaal, wat leuk om alle reactie te lezen! Ik sluit mij ook graag aan. Dit wordt ons tweede kindje en ik ben op 27 augustus uitgerekend. 14 januari de eerste echo. Hier in vlagen misselijk, andere moment weer honger en moe. Maaar dat hebben we er voor over ?

Oooh wat leuk, een grote groep! De vorige groep waar ik in zat was volgens mij de minst actieve van 2021, dat vond ik wel jammer!
Ik had 2,5 weken geleden een positieve test in mijn handen, volgens eigen berekening ben ik 11 augustus uitgerekend. Eerlijk gezegd hadden we niet verwacht zo snel weer zwanger te zijn, aangezien het bij onze dochter ca. 2 jaar heeft geduurd, maar juist daarom hadden we ook besloten om relatief vroeg weer te proberen. Het was dus na 1 volledige cyclus raak...! Dochterlief is nu 10 maanden, dus zij zal anderhalf zijn wanneer de 2e komt. Het zal ongetwijfeld behoorlijk zwaar worden, maar we zijn wel superblij!
28 december hebben we onze eerste echo. Hoop dat we dan weer zo'n mooi knipperend hartje te zien krijgen ?
Ik wens iedereen hier een hele fijne Kerst en mooie echo's ❤️?

Hier 1 augustus uitgerekend, eerste kindje! Zo spannend! Ik twijfel over de booster. Vriendin vertelde me dat het beter is om deze na 3 maanden zwangerschap pas te halen omdat je in die periode het dna van je kindje nog gevormd wordt..

Terug
Bovenaan