Uitgerekend in augustus 2022

Gefeliciteerd allemaal! 
ik ben, denk ik, eind augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Super spannend, halfjaar terug een miskraam gehad. 
ik ben nu denk ik 5 weekjes. 

Is (sorry) diarree "normaal" rond deze tijd van je zwangerschap? Heb hier zelf vandaag erg veel last van!
Ik lees vaak obstipatie.. 

Hoi, 

Ik twijfel ook over de booster wanneer die ik zou halen.
Afgelopen Juli een miskraam gehad met 8 weken  (3 dagen ervoor mijn 2e vaccinatie toen gehaald) 

Hahaha ik wilde zeggen ben 29 juni 2022 uitgerekend dus scheelt niet veel met augustus… bedenk me net dat na juni de maand juli komt en niet augustus ?
Kon bericht niet meer verwijderen dus heb hem maar even bewerkt?? suf zeg?

Nix mijn vk die ik belde toen we weer een kinderwens had zei dat we zeker geen prik mochten nemen in de eerste 3 maanden.. omdat dan de belangrijkste ontwikkelingen van je kindje plaats vinden, dat raden ze trouwens zowiso af met alle vaccinaties.. dus ik zou als je twijfelt gewoon even je vk bellen wat zoj voor advies geven..

Ik heb toch maar de vk zelf gebeld afgelopen week ben wel erg enthausiast haha.. 8 jabiari de eerste echo ben erg benieuwd en vind het onwijs leuk dat we nu de vroege echo standaart krijgen bij onze dochter pas met 12 weken echo gehad. Ben echt wel zwaar verliefd al weer... miss komt het ook omdat ik nu alle tijd heb ivm vakantie om over dit kindke na te denken.. liefst wil ik al onze baby spullen al uitzoeken op zolder haha.. merk aan mij man dat hij er ook veel mee bezig is die kijkt al naar andere auto en kinderwagen haha zo grappig.

En vannacht is mijn vriendin bevallen van hun zoontje en man helemaal janken van blijdschap voor hun en de gedachte dat wij straks ook weer zon kleintje mochen vasthouden... ❤

Hallo , ik schrijf graag mee.

Ik heb afgelopen zaterdag een positieve test gehad? dat zou betekenen ergens eind augustus. 12 januari staat de eerste echo gepland.

Dit wordt ons tweede kindje. Mijn andere kindje is 6 maanden

Hallo lady's

Hier een gekke week. Waar ik vorige week vrijdag dacht hey ik heb mijn menstruatie had ik denk ik een innestelbloeding, dit stopte een dag later bruinverlies eigenlijk de hele week tot eergisteren en het is gestopt. Om gek van te worden. Affijn zegt niks natuurlijk, maar blijft toch wel hangen dat het mis kan zijn, mijn aller eerste zwangerschap is geëindigd in een miskraam met 6.4 weken. Hier heb ik vrede mee, maar het geen controle hebben vind ik vreselijk. Afwachten op een echo, heb me zojuist vandaag aangemeld.

Wel heb ik ze waren een paar dagen weg, weer zere boobies ben ik misselijk en smijt ik er zo nu en dan wat uit. Ook mijn darmen rommelen flink.

Conclusie geduld en vertrouwen.

[quote quote=10515628]Gefeliciteerd allemaal! ik ben, denk ik, eind augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Super spannend, halfjaar terug een miskraam gehad. ik ben nu denk ik 5 weekjes. Is (sorry) diarree “normaal” rond deze tijd van je zwangerschap? Heb hier zelf vandaag erg veel last van! Ik lees vaak obstipatie..[/quote]
Hoi! Ik had 2 weken geleden een week lang diarree (dus echt water, niet gewoon zachte poep), maar denk dat dat eerder een buikgriep ofzo was dan de zwangerschap. Het is volgens mij niet een veelvoorkomend symptoom bij een zwangerschap. Blijf iig genoeg drinken!!!

Nou, mijn man en ik zijn behoorlijk in shock, we hebben net onze eerste echo gehad. We zijn in verwachting van een TWEELING!!! Wow, wie had dat gedacht...Na zoveel moeite voor ons eerste kindje, hadden we echt niet gedacht dat het bij ronde 2 al raak zou zijn, en dan ook nog eens twee!! We zijn nu vooral over logistieke zaken aan het denken, moeten het echt even laten bezinken.

Terug
Bovenaan