Uitgerekend in augustus 2022

Wisselen jullie symptomen ook soms per uur / dag? Ik heb al bijna nergens last van..
Uit onzekerheid toch nog weer een test gedaan vanochtend, teststreep is net zo donker als de controlestreep! Dus dat geeft me weer vertrouwen.. 

Mickie, pas wel op met testen als je al wat verder bent. Op een gegeven moment is je HCG namelijk te hoog voor de test en dan krijg je juist een lichter streepje of niets. Dat kan dan juist voor onzekerheid zorgen.
Overigens heb ik ook nergens last van (gehad), ondanks dat ik dus een tweeling draag. Was er ook onzeker over, maar iedereen verschilt en blijkbaar trekt mijn lichaam zich niet zoveel aan van een zwangerschap ? Ik kan me er wel zorgen over maken, maar ik ga er voor nu maar vanuit dat het goed zit. Had bij mijn dochter in het 1e trimester ook nergens last van.

@Knijntje, 
Bedankt voor je reactie! Ben nu ook niet meer van plan te testen. Maar heeft me wel gerustgesteld. 
Jij ook (bijna) nergens last van? Wel fijn idd! Maar soms geven symptomen toch bevestiging..

[quote quote=10516887]Wisselen jullie symptomen ook soms per uur / dag? Ik heb al bijna nergens last van..
Uit onzekerheid toch nog weer een test gedaan vanochtend, teststreep is net zo donker als de controlestreep! Dus dat geeft me weer vertrouwen.. [/quote]Hier ook geen enkele symptomen. Of niet echt noemenswaardige. Maar dat wil niks zeggen. Dus nu maar 1.5 week in spanning zitten tot de echo haha

Hier wel, althans weet het even niet meer 18 januari 1e echo dan tussen de 8 a 9 weken. Momenteel ben ik wat aan het klooien. Wederom ben ik ziek 2 e keer in maand tijd. Verkouden geen corona, maar word steeds erger. Hoesten, hiervan niet slapen, wat ik al slecht deed vanwege de hormonen, last van maagzuur, zo misselijk zijn dat als wat erin gaat weer uit komt. En zere boobies. Ik wijd het inmiddels maar aan een ordinaire griep. Maar kan dus niet meer volledig selecteren wat waar bij past, inmiddels raak ik mijn stem ook nog kwijt. Ben ik dankbaar dat manlief nog een week vrij is en voor ons dochterje kan zorgen.

[quote quote=10517138] Hier ook geen enkele symptomen. Of niet echt noemenswaardige. Maar dat wil niks zeggen. Dus nu maar 1.5 week in spanning zitten tot de echo haha[/quote] Spannend he tot die eerste echo! Enige wat ik soms heb is in vlagen gevoelige borsten, gauw honger en heb echt al een buikje (darmen?). Soms ook wat steekjes / prikjes van onderen en rond mijn baarmoeder.. zal dat de groei zijn?

Oh leuk een augustus topic!

Ik ben volgens mijn eigen berekening 19 augustus uitgerekend van mijn tweede kindje. Ik ben al heel lang uit de luiers en ook al wat ouder, dus ik vind het mega spannend allemaal. Tot nu toe eigenlijk nauwelijks klachten, af en toe wat misselijk maar niets noemenswaardig.

A.s. woensdag de eerste echo, heel veel zin in en ook wel zenuwachtig voor. Fingers crossed dat we een mooi kloppend hartje mogen zien.

Hi! Gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag me hier melden en klets graag met jullie mee:)Zoals het er nu uit ziet ben ik uitgerekend op 8 augustus. Afgelopen week onze eerste echo gehad. Ondanks dat dit ons tweede kindje is, vond ik het toch onwijs spannend.

Oh en mochten jullie een app-groepje hebben, dan zou ik graag aan willen sluiten als dat mag:)

Terug
Bovenaan