Uitgerekend in December 2016!

Gefeliciteerd voor alle nieuwe moeders!

hoop dat de bevallingen goed zijn gegaan en jullie kleintjes het allemaal goed doen?

is de Facebook groep nog wat actiever dan hier, lijkt me wel leuk om daar verder te kunnen kletsen.

Van harte gefeliciteerd met Nova, Karlijn! Wat fijn dat ze er is! Hoe is je bevalling gegaan? En wat een mooie datum ook :) super! En alles gaat goed met jullie, zo mooi! Zijn jullie gewoon weer lekker thuis?

Gefeliciteerd Karlijn!! Nog net een decemberbaby. Hoop dat de bevalling goed is gegaan en dat jullie goed door de rollercoaster van de 1e week komen.

@finnensenn en anderen; jullie kunnen natuurlijk aansluiten bij de fb groep. Moet ik wel weten hoe ik jullie kan vinden op fb.

Mijn naam op fb is Patricia van soest, kom uit Papendrecht. Heb als profielfoto een foto van m'n 2 zoontjes, hoop dat je me zo kan vinden

Gefeliciteerd Karlijn met jullie dochter !! Wat een leuke naam ook.

Wij zijn morgen al weer een weekje op weg met de kleine meid. Wat gaat dat toch al weer snel ze heeft nu 2 hele goede nachten gehad waarbij we maar 1 Keer hoefde te voeden en dan pas weer rond 8 uur. Ook was ze heel erg afgevallen in het begin maar zit ze nu bijna weer op der geborte gewicht. Dus allees ziet er heel goed uit als we zo door gaan. Gelukkig gaat het met mij mij ook steeds beter en kan ik nu al kleine dingetjes zelf.

Manon mijn Facebook is Jessica markus Bosman

Fijn dat het nu steeds beter gaat zeg! En dat de kleine nu goed groeit! Dat gaat snel he.. Hopelijk zit ze snel op haar geboortegewicht.

onze kleine heeft nu spruw. Echt sneu om te zien, ze laat steeds los tijdens het drinken en moet dan ook huilen. Niet leuk. Nu maar aan de medicatie en ik elke keer na de voeding mijn tepels schoonmaken en insmeren met anti-schimmel. Echt een gedoe, vooral snachts als ik verder wil slapen.

Terug
Bovenaan