Uitgerekend in December 2016!

Spannend allemaal. Zo verschillend wanneer eerste afspraak bij vk is! Eerder heeft weinig zij idd maar tich duurt t lang

Hoi dames..

Ik heb vorige week ook een test gedaan en was ok duidelijk te zien dat die positief was!☺

Maar nu heb ik een vraagje nu heb ik wel een soort menstruatie ik vloei wel maar niet echt super veel als voorheen. Hebben jullie dit ook gehad de eerste weken???

Ik heb het zelf 1 keer gehad en toen is het uitgedraaid op een miskraam. Maar toen ik de vk belde gaf ze wel meteen aan dat vloeien niet hoeft te betekenen dat je niet meer zwanger bent. Het ligt er heel erg aan hoeveel je vloeit. Ik zou idd de vk even bellen,  hopelijk valt het mee.

Hai dames,

Gefeliciteerd allemaal!!! Hier ook vorige week 3 keer getest. We waren blij met de ClearBlue Digitale test die gewoon letterlijk zegt "Zwanger" haha.. Het is ons eerste kindje. Ik vind het toch wel allemaal heel erg spannend hoor!

Wij hebben een eerste echo gepland staan op 14 april en de eerste afspraak bij de vk op 25 april. Volgens onze eigen berekening zou de uitgerekende datum 5 december zijn. Een sinterklaas kindje!

Verder mag ik nog niet mopperen geloof ik, weinig misselijk. Alleen wat vermoeider dan normaal. Mijn borsten zijn al wel een stuk gevoeliger (en gegroeid :-|) en ik heb bijna de hele dag door een trekkend gevoel in m'n onderbuik. Herkent iemand dit?

Lijkt me leuk om op deze manier een beetje van elkaar op de hoogte te blijven!

Hebben jullie het al aan iemand verteld? Wij hebben onze ouders toch maar alvast ingelicht.. En verder genieten we van ons kleine geheimpje :)

Hey meiden,

Gefeliciteerd allemaal!

Afgelopen vrijdag getest en na 243 negatieve testen..... zwanger!

Volgens mij ben ik op 1 december uitgerekend :)

Vinden jullie het niet eng? We zijn allemaal nog zo pril zwanger en dan al die verhalen over die miskramen. Normaal maak ik me niet snel ergens druk om. Maar dit vind ik maar niks. Wou dat die eerste 12 weken voorbij waren haha.

12 april hebben we onze eerste echo. Dan zien we of alles goed is en of het er 1 of 2 zijn! (Ben zwanger geraakt in de eerste ronde van iui en ik had twee eitjes)

Omdat mijn zus en schoonzus van de behandeling afwisten hebben we het hun vertelt en toen ook maar gelijk aan onze ouders. Ik wil het nog heel graag stil houden maar mijn vriend kan echt zijn mond tegen niemand houden, heel irritant haha.

Veel plezier met jullie echo's dames!

Liefs

Hallo lieve mama's! (Want ja, als je eenmaal een positieve test in je handen hebt gehad ben je mama :D )

Wij zijn zwanger van de tweede! Ik ben zo ontzettend blij.ookal Is het nog niet echt goed doorgedrongen.  Vanmiddag de verloskundige gebeld voor de intake. Die afspraak staat 26 april, vanuit daar word de eerste echo afspraak besproken en ik kan niet wachten! Mijn vriend die bevat het nog helemaal niet en wil eerst de echo zien en weten dat alles goed Is voor hij het echt helemaal bevat.

Onze vorige zwangerschap ging niet over rozen.. al snel in de zwangerschap werd een hematoom in mijn baarmoeder ontdekt en bloedde ik ontzettend veel. Iedere keer in onzekerheid of de kleine nog zou blijven zitten, toen opgenomen met een zwangerschaps vergiftiging, bij de (opgewekte) bevalling stopte ineens zijn hartje en wilde hij er niet uit! Met 37.5 weken en met Hulp van de vacuümpomp Is mijn zoontje geboren.

en nu inmiddels een kerngezonde zoon van ruim 1,5 jaar oud. Hij word grote broer!!!

Ik hoop dat ik bij deze uk iets meer van mijn zwangerschap kan genieten :)

Naar mijn berekening zou ik rond 6 december uitgerekend zijn dus nu ongeveer 5 weken zwanger. 30 maart had ik de eerste positieve test, een zeer licht streepje.. maar een streep Is een streep haha!

Super spannend!

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.

Veel liefs, Judi

Hoi,

Ik kom de komende tijd ook maar gezellig meekletsen met jullie aangezien ik (naar eigen berekening) op 8 december ben uitgerekend. Sowieso iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik hoop dat deze bij iedereen goed mag verlopen!

Zelf ben ik er nu sinds een kleine week achter ben dat ik zwanger ben. Het is de eerste keer dus erg spannend allemaal. Heb ook direct de verloskundige e.d. ingeschakeld maar zal mijn intakegesprek pas op 9 Mei en de officiële echo zal ook pas rond deze datum plaatsvinden.

Toch konden zowel ik als mijn verloofde niet zo lang wachten en hebben we alvast een pretecho ingepland op 25 April. Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Al vind ik het ook wel erg eng, ik ben zo bang dat er iets verkeerd zal gaan. Vooral omdat dit nog maar de eerste keer is. Hoe gaan jullie om met deze 'stress'?

Liefs, Wendy

Terug
Bovenaan