Uitgerekend in december 2017!

@Drew, nou om heel eerlijk te zijn vind ik het nogal moeilijk te geloven & durf ik nog niet zo erg te hopen of het goed gaat.

Ik heb eigenlijk nog geen klachten, alleen moeheid. Gisterenmiddag heerlijk een dutje gedaan en lig nu gestrekt in bed na een dag werken. Haha. Ik heb nu wel het idee om beter naar mijn lichaam te luisteren. ;)

Fijn dat je je goed voelt!

:)

Hi meiden,

Gefeliciteerd allemaal!!

Ik heb zelf ook 28/03 een positieve test gehad! Heel bizar aangezien we aan het begin stonden van het starten van een medisch traject.

A.s. dinsdag hebben wij de eerste echo aangezien we toch al een afspraak hadden staan bij de gynaecoloog. Als ik de eerste dag van m'n cyclus aanhoudt zou ik dan 6 weken en 1 dag zijn. Best spannend allemaal!

@Saskia het lijkt me voor jou helemaal extra spannend inderdaad. Ik hoop dat je nu er inderdaad toch gewoon echt van kan genieten!

@JojoG heb je ook al het hartje kunnen zien kloppen met de echo?

Er wordt me steeds gevraagd of ik misselijk ben, maar zoveel klachten heb ik niet. Het idee dat het nog pril is en ook nog fout kan gaan, maakt me een beetje bang.

@Saskia Goed naar je lichaam luisteren, ik merk dat ik dat ook echt moet doen. Ben nog geen 2 uur bezig en ik voel mijn rug protesteren.

@lily90, gefeliciteerd! Spannend hè!

Gefeliciteerd allemaal!

@Lilly: Neen, daar is het nog veel te vroeg voor op 4,5 week. Ik heb mijn eerste echo tussen 6 a 7 weken, ga er vandaag een afspraak bij de gyne voor maken, zal dan pas over 2 weken zijn.. Spannend, kijk er wel naar uit hoor!

Net gebeld naar het ziekenhuis voor een afspraak bij mijn gynaecoloog voor de eerste echo, pas 3 mei ! Er was eerder geen plaats :( . Nog zoooo lang die onzekerheid ..

Hallo dames,

Ik ben ook zwanger van onze 2 de spruit.positieve test maandag 27 februari..

3 december 2017

Spannend kan het goed voor me houden 13 april eerste echo bij gynaecoloog met pasen wil ik het vertellen aan onze dochter en de familie...

Groetjes...

@jojoG oh wat jammer! Dat is inderdaad nog wel even afwachten dan, balen!
Voor mij is tot dinsdag wachten al te lang! Helemaal omdat ik erg benieuwd ben hoever ik al ben. Als ik mijn cyclus aanhoudt zou ik 6 weken zijn, maar CB test gaf dinsdag aan 1-2 weken.

@Drew ik snap je angst hoor! Er kan inderdaad nog veel mis gaan, maar we moeten er toch proberen van te genieten.
Heb zelf bijv wel last van wat krampjes onder in m'n buik, hou toch elke keer even m'n adem in als ik naar het toilet ga.

Succes allemaal met wachten meiden, maar probeer allemaal toch een klein beetje te genieten van het idee! :)

Terug
Bovenaan