Uitgerekend in december 2017!

@JojoG

Wat kan je pas laat terecht joh! :O  Is er echt nergens een gaatje? Ik heb hem ook pas 26 april, had ook liever eerder gehad i.v.m miskraam maar mijn verloskundige zei dat dit het beste was om teleurstelling te voorkomen. Eerste zwangerschap was ik namelijk bij haar, geen kindje te zien, toen nog met spoed naar ziekenhuis. Daar kloppend hartje. 2 weken later bij vervolg echo geen kloppend hartje meer. Zo onzekere tijd nu ..

@lilly: volgens de cb ben jij dan tussen de 3a4 weken.. Ik dacht ook dat ik veel verder was maar ik ben morgen net 5weken als ik uit ga van een regelmatige cyclus, zo had de vroedvrouw het ook uitgerekend.. mijn cb test gaf 2-3weken aan en die kwam toen overeen met mijn bloedtest, dus je kan die dingen wel vertrouwen :)

Houd in je achterhoofd dat je nog niet veel op die echo zal kunnen zien als je zo pril zwanger zou zijn, ik geef het je maar mee :)

@saskia: echt balen hè ! Ik zou dan ongeveer 9weken ver zijn .. Ik moet maandag naar de vroedvrouw en ik zal het zeker bij haar aankaarten. Ik ben nu heel jaloers op iedereen die al veel eerder kan gaan!

@jojoG ja ik reken daar inderdaad ook op, maar aangezien deze afspraak toch stond zei de gynaecoloog we zetten hem om naar een echo.

ik hoop voor jou dat er toch snel nog eerder een gaatje vrij komt voor je!!

Hoi,

allemaal gefeliciteerd!

ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest. Begin dit jaar een miskraam gehad met 8 weken dus ik ga nog heel voorzichtig zijn met juichen maar wil wel graag meekletsen hier :)

heb verder nog een dochter van 11 jr.

ik ben waarschijnlijk 11 dec uitgerekend (mijn verjaardag hihi) en heb 19 april mijn eerste echo.

Gefeliciteerd dames!

Ik heb 29 maart positief getest! Ik kon niet wachten en heb 4 dagen voor mijn nod getest, maar er was duidelijk een lichte streep te zien.

Vandaag de vk gebeld en ik mag 18 april al komen voor een echo (ben dan 6,5 week). Dit om ons hopelijk gerust te stellen, want ik heb eind januari met 11 weken een miskraam gehad. Maar waarschijnlijk heeft het hartje nooit geklopt. Dus we hopen straks een mooi knipperend lichtje te kunnen zien.

Terug
Bovenaan