Uitgerekend in december 2017!

Hoi dames,

Ik zit een beetje in dubio, zoals ik eerder zei heb ik in januari ook een miskraam gehad. Nu heb ik '' pas '' 26 april de eerste echo. Ik ben dan 8 weken & 4 dagen zwanger. Maar nu lees ik hier dat een aantal van jullie ook bij 6 a 7 weken al een echo krijgen.

Zouden jullie de verloskundige nog bellen? Ik ga nu namelijk naar het ziekenhuis, omdat mijn eigen verloskundige niet inwendig kan.

Liefs!

Hoi Saskia,

ik heb in januari met 8 weken een miskraam gehad en krijg nu bij 6,5 week een echo.

ik zou daar zeker wel om vragen hoewel je wel in je achterhoofd moet houden dat er dan misschien nog geen kloppend hartje zichtbaar is en je daar dus nog voor terug moet komen.

dat kan meer onzekerheid geven. Maar als je daar rekening mee houdt en liever eerder een echo wil zou ik daar zeker om vragen.

Hi Allemaal,

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 26 februari (bijna 5 weken zwanger nu). We hebben 24 april een vroege echo om het hartje te horen en 16 mei de eerste termijnecho waar we ons kindje ook echt te zien krijgen. Ik ben zo rond 3 december uitgerekend. Heel spannend, het is ons eerste kindje. Momenteel ben ik echt super verkouden maar ik las dat dat normaal is.
Zijn jullie ook al verkouden of iets dergelijks geweest?

Verkouden? Nee hoor..

Ik heb 3 dagen in bed doorgebracht, verschrikkelijke keelpijn (alsof mijn amandelen net getrokken waren) en 38,5 graden koorts, kon niets eten of drinken owv de pijn.. Naar mijn huisarts geweest en heb ik antibiotica (amoxicilline) gekregen, deze begint nu zijn werk te doen.. voel me nog steeds beroerd maar ik kan al terug eten.. Nu heb ik door de antibiotica nog gratis een candida infectie in mijn mond bijgekregen..

Het heeft niets met de zwangerschap te maken, maar mijn immuunsysteem zit op een laag pitje nu door de zwangerschap..

Nooit ben ik ziek, echt nooit! Ik ben een zelfstandige thuisverpleegkundige dus ik kom soms in aanraking met zieke, en zal vanaf nu de nodige voorzorgsmaatregelen moeten nemen, want nu al stoppen met werken is financieel niet haalbaar..

Terug
Bovenaan