Uitgerekend in december 2017!

<p>wat leuk spannend Karen!</p><p>Wij hebben 5 juli weer een echo, dan ben ik 15+3 zwanger. Hééééééél misschien dat de verloskundige dan het geslacht kan zien.</p><p>en anders weten wij het 1 augustus. erg spannend de komende weeken</p>

<p>Morgen weet ik eigenlijk wat wij krijgen! Ben zo enorm benieuwd of mijn voorgevoel klopt en we indd een jongetje verwachten. De pretecho was fantastisch! Zo bijzonder om alles te zien bewegen en doen. We zagen het zelfs van het vruchtwater drinken! </p><p>Ik voel de kleine nog niet, mijn placenta ligt op mijn rug dus de verloskundige denkt rond 18/19weken.. (Ben nu 17+2) Bij mij het zelfde verhaal, mijn familie en vrienden (vooral mijn moeder) is apetrots omdat je in haar beleving al een enorme buiten gaat zien. Maaar mensen die het niet weten twijfelen echt nog wel hoor.. </p><p>Laat jullie snel weten of het een knulletje of een meisje word!</p>

<p>@Eva, spannend!! En weten jullie wat het zal worden? Bij ons twijfelde ze vorige week nog een beetje en mogen we aanstaande maandag terug komen voor poging 2 van de geslachts bepaling.</p>

<p>Ik heb een tijdje niet meer gereageerd maar uiteraard wel mee gelezen! Ik ben vandaag 17 weken en wij hebben tijdens de echo gehoord dat we een meisje verwachten. Super leuk en spannend!! Nu afwachten tot de 20 weken echo, hoop dat dan ook alles goed is :)</p>

<p>Hoi, </p><p>Ik ben vandaag hier voor het eerst.</p><p>Vandaag ben ik precies 15 weken zwanger van mijn eerste en ontzettend benieuwd naar hoe en wat. </p><p>Leuk om al jullie verhalen te lezen. </p><p>We hebben 12 juli de 16 weken echo, de 20 weken echo moeten we nog plannen. Ik wou ook wel een pret echo, mede ook omdat we ontzettend benieuwd zijn naar wat het wordt.. </p><p>Ik heb weinig zwangerschapskwaaltjes (gehad), alleen erg moe en dat ben ik nog steeds. Verder echt de behoefte om om de 2 uren te eten.</p><p>We hebben ook de nipt test gedaan, hier is een goede uitslag uit gekomen :) </p>

<p>wat leuk we zitten nu echt allemaal in een spannende maar leuke periode rond de geslachts bepaling en 20 weken echo!</p><p>wij mogen na 4 weken woensdag onze kleine eindelijk weer gaan zien.</p><p>Ben weer een beetje nerveus aan het worden, laatste keer dat we de baby zagen was met 11 weken. dus soms wel bang dat er alsnog iets mis is gegaan. nog 2 dagen , maar zal vast goed komen.</p><p>Laten jullie weten wat het wordt, als julie het willen delen natuurlijk</p>

<p>@jonge vrouw anoniem, pff ja snap ik die onzekerheid/nerveus gevoel. Ben zelf toch ook iedere keer weer opgelucht als we het hartje horen of de baby zien. Wij moeten nog een paar uurtjes wachten en dan hebben we de geslachtsecho,deel 2 ;) !!! Ben zo benieuwd of we het deze keer wel duidelijk kunnen zien, ben nu 17+4 weken.</p>

<p>Hoihoi, Ik ben hier vandaag voor het eerst. Ben nu bijna 16 weken zwanger van ons eerste kindje. Vind het allemaal best spannend. Twee weken geleden hebben we voor het eerst het hartje gehoord. Toch wel een soort van bevestiging maar zou het graag elke dag even willen horen. Verder voel ik me zelf steeds beter. Alleen de laatste dagen wat last van hoofdpijn. Ik hoop binnenkort weer naar de verloskundige te gaan. Wat leuk om jullie verhalen, vragen en reactie te lezen. Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan. </p>

Terug
Bovenaan