Uitgerekend in december 2017!

<p>Hee nee mijn voorgevoel klopte niet hahaha het is toch echt een klein meisje wat in mijn buik zo ontzettend blij mee nu heb ik een jongen en een meisje!</p><p>ps ik kan opeens niet meer op mijn oude account </p><p>MichelleP heel raar</p>

<p>Oo heet toch het zelfde haha ik gebruik die van bepanthen gewoon omdat ik hem fijn vind zou niet weten of het nou echt helpt. Heb van de vorige zwangerschap voor striemen op mijn borsten op me buik gelukkig niks</p>

<p>Vandaag pretecho gehad (16+3weken) voor het geslacht, ze neigde weer naar een meisje maar de baby was druk aan het bewegen dat het niet geheel duidelijk was en ze toch nog twijfelde. Maandagavond 3 juli mogen we van haar terugkomen om te kijken of we dan wel een goed duidelijk beeld kunnen krijgen. De baby houdt ons dus nog even in spanning, voorderest zag alles er al goed uit en was mooi op de groeicurve.</p>

<p>Hoi meiden, ik hoor hier niet helemaal thuis. Ik ben 4 januari uitgerekend. Maar aangezien jullie wat verder zijn vroeg ik me af of jullie het kindje al voelen bewegen. En zo ja vanaf hoe veel weken? En reageert het kindje ook op jou contact.</p><p>ik ben daar heel erg benieuwd naar. En vind het leuk om dat te lezen. </p><p>Zelf ligt mijn placenta achter het kindje dus hoop het wat eerder te voelen. </p><p>Verder heel veel succes met jullie zwangerschappen</p>

<p>Hi A-T22, ik voel de baby nog niet bewegen, maar zie dat bij de echo wel vollop. Erg leuk om te zien! Bij de eerste zwangerschap zal dat ongeveer rond/vanaf 20 weken zijn dat je dat voelt. Sommige dames kunnen het ook wel al eerder voelen, vooral als je al eerder een kindje gehad heb. De toekomstige december mama's zijn nog niet zover. Misschien kun je even kijken bij de toekomstige november mama's.</p>

<p>Goedemorgen dames! </p><p>Momenteel ben ik 14+5 weken zwanger. We zijn in afwachting van de NIPT en 1 juli hebben we de geslachtsbepalingsecho (can't wait)! </p><p>We zijn recentelijk terug van een 3,5 week rondreis door Zuid-Afrika (malariavrij uiteraard). Omdat ik vrij weinig last had van kwaaltjes is onze voorlopig laatste vakantie als stelletje goed bevallen. Ik zou het echt iedereen aanraden om nog even samen ergens weg te gaan voordat de kleine spruit zich aandient. </p><p>Zijn er ondertussen al first time mama's die de baby gevoeld hebben met 14,15 weken? </p><p>Groetjes, </p><p>Charisma</p><p> </p>

<p>Hoi hoi,</p><p>Dit is de eerste keer op het forum. Ik ben nu 16wkn en 3dgn zwanger. Vrijdag 7 juli de 20 weken echo en ik ben echt zo benieuwd wat het wordt. Heb absoluut geen voorkeur, maar ben wel heel nieuwsgierig. </p><p>Ik voel me goed. Wel wat moe en gisteren had ik een dag met veel hoofdpijn en duizelingen. Mijn buikje zie je nu wel. Mensen die me kennen zien echt dat ik zwanger ben, maar een vreemde kan nog twijfelen misschien. Al loop ik zelf heel trots rond met m'n buik hihi. </p><p>Nu inderdaad aan het wachten tot ik iets ga voelen. Vooral die bevestiging. 16 juni het hartje nog gehoord, maar het liefst hoor ik die elke week. </p><p>Voor iedereen een voorspoedige zwangerschap gewenst!</p><p> </p>

Terug
Bovenaan