Uitgerekend in december 2017!

Nou dames ik ben bevallen!!! Onze meid besloot toch eerder te komen. Nora Lily is op 12 november geboren, omdat ze net voor de 37 weken geboren is zijn we nog in het ziekenhuis ter controle. We horen vandaag na een bloedonderzoek of we naar huis mogen, ik hoop het zo erg. Iedereen is hier super behulpzaam en lief maar wij zouden natuurlijk het liefst in ons eigen huis willen zijn en slapen.
De bevalling viel mij reuze mee, ik keek er van te voren al erg naar uit maar had mij op meer pijn ingesteld en een langere aanloop naar de geboorte toe. Het is nog zo onwerkelijk, ik ging snachts naar de wc om te plassen en daar braken mijn vliezen, smorgens zaten wij in het ziekenhuis en ongeveer 5 uurtjes later werd ze geboren. 

Aaah jasmijn- gefeliciteerd!!
hopelijk mag je lekker naar huis daar kun je lekker gaan genieten!!
spannend joh de eerste is bevallen hahaha

Wij mochten na 3 dagen naar huis. Toen we thuis waren was alles zo onwerkelijk en kwamen dikke kraamtranen. Het is nog steeds niet helemaal geland met de drukte van het ziekenhuis, mensen die willen langskomen en de kraamhulp. Morgen is de laatste dag dat de kraamhulp komt en wij willen de komende dagen even geen visite zodat we echt even met zn drietjes kunnen zijn.

Ik ben ondertussen opgenomen geweest in het ziekenhuis vrijdag op zaterdag weeen gehad heel de nacht. Helaas zwakte het af. Had toen sinds een paar dagen hoge bloeddruk. Gisteren voelde ik me niet goed en bleek er ook koorts bij te hebben. Nachtje in het ziekenhuis gebleven bloeddruk blijft hoog maar verder alles goed. Nu onder behandeling bij gynaecoloog. Als dinsdag de bloeddruk hoog blijft wordt ik ingeleid.

Hopelijk is je koorts al wat minder Michelle P. Lijkt mij erg vervelend om er nu bij te hebben. Mocht je dinsdag worden ingeleid, kun je dan ook dinsdag bevallen of kan het ook nog een paar dagen duren? Ik heb geen idee hoe snel zoiets daarna kan gaan.
Voor de dames die al eens bevallen zijn, hadden jullie daarna ook stukke minder eetlust? 

Terug
Bovenaan