Nou dames ik ben bevallen!!! Onze meid besloot toch eerder te komen. Nora Lily is op 12 november geboren, omdat ze net voor de 37 weken geboren is zijn we nog in het ziekenhuis ter controle. We horen vandaag na een bloedonderzoek of we naar huis mogen, ik hoop het zo erg. Iedereen is hier super behulpzaam en lief maar wij zouden natuurlijk het liefst in ons eigen huis willen zijn en slapen.
De bevalling viel mij reuze mee, ik keek er van te voren al erg naar uit maar had mij op meer pijn ingesteld en een langere aanloop naar de geboorte toe. Het is nog zo onwerkelijk, ik ging snachts naar de wc om te plassen en daar braken mijn vliezen, smorgens zaten wij in het ziekenhuis en ongeveer 5 uurtjes later werd ze geboren.
De bevalling viel mij reuze mee, ik keek er van te voren al erg naar uit maar had mij op meer pijn ingesteld en een langere aanloop naar de geboorte toe. Het is nog zo onwerkelijk, ik ging snachts naar de wc om te plassen en daar braken mijn vliezen, smorgens zaten wij in het ziekenhuis en ongeveer 5 uurtjes later werd ze geboren.