Uitgerekend in December 2019

Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Hebben jullie al veel"klachten"? 
Ikzelf heb eigenlijk niet veel last vind ik. Alleen moe en gevoelige borsten. Wat ik een fijne bijkomstigheid vind is dat mijn eet behoefte wat lager ligt waardoor ik nu minder snoep en dus gewoon mijn normale maaltijden eet. Wel heb ik toch het idee dat ik onwijs aankom op de een of andere manier. Wat volgens mij nog niet logisch in dit stadium (5 weken)

Hoi hoi!
ik klets ook graag mee! Heb ‘Joanne’ toegevoegd! ?
Ik ben nu 5+2, uitgerekend op 20 december. En op 10 mei de eerste echo gepland staan. 
In november een miskraam gehad bij 5+4, dus even spannend maar voel me nu stukken beter dan toen. 
Xxxxx

Hoi meiden! 
Allereerst: gefeliciteerd allemaal!!
Sinds vorige week dinsdag weet ook ik dat wij zwanger zijn en volgens eigen berekening wordt het een kerstkindje, 25 december uitgerekend wat betekend dat ik vandaag 4 weken en 5 dagen ben.
Het wordt ons eerste kindje, en ik vind het superspannend. Facebookgroep lijkt me leuk, heb 'Joanne' een verzoek gestuurd. Ook ik kan met niemand in de familie iets bespreken omdat ik de eerste ben die aan gezinsuitbreiding gaat doen, daarnaast willen wij het blije nieuws pas vertellen wanneer de eerste echo is geweest ?

Ik heb de fb ook toegevoegd. Denk ik fijner dan dit forum. 
Ben er ook nog niet helemaal uit hoe deze werkt. Kan lastig zien wanneer er een nieuw berichtje is een moet het hele topic weer door. 

[quote quote=10193334]Hoi hoi! ik klets ook graag mee! Heb ‘Joanne’ toegevoegd!  Ik ben nu 5+2, uitgerekend op 20 december. En op 10 mei de eerste echo gepland staan. In november een miskraam gehad bij 5+4, dus even spannend maar voel me nu stukken beter dan toen. Xxxxx[/quote]

Wat leuk! Ik ben precies ven ver en heb ook op 10 mei mijn eertse echo gepland staan. 

Terug
Bovenaan