Uitgerekend in December 2019

Hai dames! Ik ben eind december uitgerekend van m’n tweede kindje alweer. Vind het veel enger dan de eerste keer hahaha. Mn eerste wordt 7 december 2! Hopelijk komt de 2e dus niet te vroeg dat ze dan samen tegelijk jarig zijn hahaha.

Gefeliciteerd allemaal!

Wat leuk allemaal! Gefeliciteerd allemaal... @Annikatje ik heb ook geen trek in de ongezonde dingen wat ik normaal wel heb. Mijn buik is precies ook wel dikker dan normaal. Ik zou deze week 7 wkn moeten zijn en 9 mei eerste echo

Wat leuk een facebookgroep, ik heb een uitnodiging gestuurd. Ik ben zelf ongeveer halverwege december uitgerekend. As donderdag heb ik een echo om te bepalen hoever ik ben, omdat dit niet helemaal duidelijk is.

Hoi dames,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Vorige week woensdag heb ik positief getest (zowaar 5 testen gedaan om het echt zeker te weten hihi) van ons eerste kindje. Ik kan het nog steeds niet echt geloven... 24-12 uitgerekend en 9 mei eerste echo, spannend!! 
Ik lees dat velen van jullie ook last hebben van buikpijn/bandenpijn, ook mijn rug doet zooo’n zeer. Ugh, voor het goede doel zullen we maar zeggen :D

[quote quote=10193372]@Annikatje, als je maar 1.5 dgn menstruatie had, was je dan niet al zwanger denk je?[/quote]
Ik denk dat je dat bij een ander gelezen hebt. Dit gaat niet over mij hoor. ?

Hey iedereen!
Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik ben uitgerekend op 20 dec. Vind het super spannend! Het is wel me 2de maar mijn lieve dochter is bijna 9 jaar dus voor mij is het weer alles nieuw.
Kheb nu wel al een dikke week elke dag buikpijn. Ben blij als ik me echo heb op 8 mei dan ben ik van de zenuwen misschien af. 
Hoe heet de fb groep ik zou ook graag mee willen praten. 

Terug
Bovenaan