Uitgerekend in December 2019

[quote quote=10193505]Hey iedereen! Gefeliciteerd allemaal! Ook ik ben uitgerekend op 20 dec. Vind het super spannend! Het is wel me 2de maar mijn lieve dochter is bijna 9 jaar dus voor mij is het weer alles nieuw. Kheb nu wel al een dikke week elke dag buikpijn. Ben blij als ik me echo heb op 8 mei dan ben ik van de zenuwen misschien af. Hoe heet de fb groep ik zou ook graag mee willen praten.[/quote]
De groep is geheim voeg joanne Willemsen toe op Facebook en dan zet ik je in de groep (joanne Willemsen is een nepaccount zonder foto) 

Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben nu 6.2 zwanger van de eerste, superspannend allemaal.
In de eerste weken wat misselijk, nu voornamelijk hele pijnlijke, groeiende en gevoelige borsten en vermoeidheid. Maar mag vooralsnog niet klagen.
Leuk een Facebook groep, de vorige zat inderdaad al vol. Ik durfde er nog niet bij, dacht hoe zichtbaar is het...
Maar ga "joanne" ook toevoegen.
Gezellig dames, geniet van de mooie momenten!

[quote quote=10193311]hallo allemaal, iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik weet nu ook sinds een paar dagen dat ik zwanger ben na een miskraam op 23 december 2018 ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 25 december. het word een kerstbengel. dinsdag heb ik al mijn eerste echo om te kijken hoe ver ik precies ben omdat mijn buik al heel erg groeit. en de menstruatie in maart maar 1.5 dag was. Het lijkt me heel erg leuk om met jullie te kletsen over allerlei kwaaltjes. groetjes,[/quote]
Hey Gebruiker10122827, laat jij weten hoe je eerste echo was? Ben benieuwd door je verhaal van 1.5 dgn menstr

[quote quote=10193646]Hooi, ik wil ook wel lid worden van de groep . Ook rond de kerst uitgerekend. hoe kom ik in de groep gr[/quote]
Voeg joanne Willemsen toe op Facebook (het is een nepaccount zonder foto) dan zet ik je in de groep ;) 

Terug
Bovenaan