Uitgerekend in februari 2017

hooi allemaal,

ik ben nieuw hier en ben begin februari uitgerekend heb 1 echo gehad en alles zag er mooi uit zelfs al het hartje zien kloppen kwam niet heel vaak voor zei de verloskundige,  tevens is dit ook mijn eerste kindje en vind het allemaal super spannend!! :)

p.s.  iemand misschien tips tegen misselijkheid

groetjes

mellisa

Melissa: ik ben de hele dag misselijk en ik verdeel mijn maaltijden over de gehele dag. Ik eet ongeveer iedere 2 uur wat en drink voornamelijk water waarvan ik telkens een slokje neem. Verder drink ik een paar keer per dag wat gemberthee. Naast m'n bed heb ik wat crackers en een flesje water staan zodat ik bij het wakker worden gelijk wat kan nemen.

Als ik heel erg misselijk ben neem ik een klein glas cola light. Dat helpt ook wel iets.

Hoi meiden,

Ik ben hier weliswaar niet heel vaak maar hoop toch dat er een aantal op het forum blijven komen aangezien ik niet aan de facebook zit en het toch wel leuk vind om ervaringen te delen.

Femke wat verschrikkelijk rot en jammer voor jullie! hopen dat het inderdaad vanzelf afgestoten word en dat je niet teveel na bezwaren zult hebben. Heel veel geluk in de toekomst komt vast goed!!

Wij hebben gister onze eerste echo gehad met 8 weken en 2 dagen en gelukkig leek alles goed. Over 2 weken weer voor de termijn echo en combinatie test.

Hoi allemaal jullie iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Ik heb hier veel gelezen enige om ergens te lezen hoe groot je baby is gegroeit en met hoeveelste week

Ik heb een echo van 8 weken en 1dag en baby is 1,38 cm groot best klein tog hoe groot is het van jullie

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd lotgenootjes, ik ben hier nieuw! Ik ben 28 jaar en ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Dit bleek uit drie verschillende testen. Onverwacht, maar onwijs gewenst. Ik heb allerlei symptomen al twee weken: opgezette en pijnlijke borsten, enorm slaperig, m'n buik inhouden doet zeer en ik ben misselijk. Tegelijkertijd ben ik enorm aan het vloeien, nu is het al drie dagen zo dat ik maandverband in heb. Het is gewoon helder bloed en geen klontjes ofzo. Ik probeer te genieten van alles, maar maak me wel zorgen.

Ik heb komende dinsdag m'n eerste echo, die heb ik een week laten vervroegen om mijn onzekerheid weg te nemen.

Ik ben benieuwd of deze onzekerheid bij alle jonge moedertjes er is en of er nog meer dames vloeien.

Dank en samen komen we erdoorheen!

Hallo allemaal!

Ten eerste gefeliciteerd :).

Ik ben zelf nu nog 6 weken zwanger van mijn 1e kindje (pas mk gehad :(.

Ik heb 14 juli mijn 1e echo. Volgens de berekening ben ik 27 feb uitgerekend.

Ben erg blij nu weer zwanger te zijn, maar ook erg spannend!! Ben nu niet zo aan t genieten als de 1e keer helaas.  De 1e echo zal mij veel rust geven denken ik.

Hallo !

Mij ben ook nieuw hier en nu 7/8 weken zwanger, rond 15 feb uitgerekend, ook onverwacht maar wel gewenst:) ook een mk gehad vorig jaar maar vandaag een hartje zien kloppen bij de VK:) mn zus zei toen ik me zorgen maakte: je kan er toch niks aan doen als het gebeurd dus zorgen maken heeft geen zin. Heel stom maar t hielp wel n beetje.. Het zal vast goedkomen !

<p style="text-align: left;">Hallo!</p>
<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd aan alle toekomstige februari mama's!</p>
<p style="text-align: left;">ben nieuw hier, of tenminste, na een lange tijd. Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn vierde! De uitgerekende datum zal 18 februari zijn. Ik heb alleen pas eind juli een echo, eerder doen ze niet. Zo raar en zeker met mijn geschiedenis! Morgen ga ik ze nogmaals eens bellen...</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Terug
Bovenaan