Uitgerekend in februari 2017

Hoi Meiden,

Ik wil me ook bij dit groepje aanmelden :) Ik heb sinds afgelopen vrijdag enorm zere borsten, maar dat heb ik elke ronde dus ging er vanuit dat de menstruatie eraan zat te komen.

Toen werd ik zaterdagmiddag ineens beroerd en ging zowat van mn stokkie, dit verweet ik aan het warme weer en te weinig gegeten.

Gister rekbaar slijm dus dacht hmm dit ken ik niet voor nod..

Net tussen de middag ovulatietestje gedaan want ja die had ik toch nog liggen en die gaf 2 strepen aan.. Misschien toch maar ff naar KV 2 voor 5 euro halen.. en JAA HOOR net getest 2 duidelijke strepen :D

Als ik op internet bereken kom ik uit op 14 februari mooie dag lijkt me (L)

Hoi Sanniee,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Volgens mij is het bij iedereen een beetje hetzelfde. Symptomen waarvan je denkt te gaan menstrueren en dan toch een test doen die positief is.

Hopen dat je officiële uitgerekende datum ook de 14e is. Zou een mooi Valentijns cadeau zijn.

Vanavond heb ik mijn gesprek met Moeders voor Moeders. Een mooi initiatief. Hebben jullie hier al over nagedacht?

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)

Ik ben Renate en ben er sinds 27 mei achter dat ik zwanger ben van de eerste, ben dus rond 1 februari 2016 uitgerekend.

Ik heb wel heel regelmatig last van wat bloed verlies (het zijn maar druppeltjes, maar toch).. Ik ben van nature best een control freak dus zwanger zijn is tot nu toe vooral een pittige les in overgave en loslaten. Ben best onzeker en kan denk ik pas blij zijn als ik mijn eerste controle heb gehad.

Vanwege het bloedverlies heb ik op 15 juni een afspraak bij de gynaecoloog en op 25 juni bij de verloskundige.

Ik heb het nog aan niemand verteld, dus ik ben heel erg blij met dit forum :)

Hey meiden!

wat leuk iedereen in hetzelfde schuitje! En natuurlijk... Gefeliciteerd!!

ik ben uitgerekend op 3-2-2017 en het is ons tweede kindje. De eerste keer heeft het ongeveer 1,5jaar geduurd voordat we in verwachting raakte en liepen al bij het ziekenhuis. Uiteindelijk wel via de natuurlijke weg gelukt. Nu wilde we het weer heel graag en was ik heel bang dat het weer zo lang zou duren... Nu na 2 maanden raak! Zoooo blij!!!!! En nu al heel anders dan de vorige keer. Heb nu last van buikkrampen en van mijn darmen wat ik me niet kan herinneren van de vorige keer. (Ik was toen 4-2-2015 uitgerekend dus is nog niet zo lang terug). Ook weet ik dat ik toen erg misselijk was (vooral in de avond) en had geen eetlust. Ook mijn borsten deden toen al heel erg pijn. Heb ik nu allemaal geen last van... Nu alleen dus pijn in mijn buik wat me erg onzeker maakt....

vorige zwangerschap heb ik heel erg veel banden pijn gehad (lag er met 16 weken al uit en rond de 20 weken kon ik bijna niks meer) dus ook wat dat betreft erg spannend allemaal...

vrijdag hebben we het onze ouders en broers en zussen verteld... Ik heb heel erg veel moeite met dingen geheim houden dus dit was onze compromis ;-). We hebben de opa's en oma's een fles kinder champagne gegeven met een kaartje met een leuke tekst en de ooms en tantes roze en blauwe chocolaatjes met een kaartje met dezelfde tekst. (Tekst:  Een paar centimeter groot en zo bijzonder. Onbereikbaar maar toch dichtbij. Ze noemen mij 'ons kleine wonder' en mijn oom/tante/opa/oma dat word jij!)  hoe willen jullie het gaan vertellen? En degene die het al gedaan hebben hoe hebben jullie dit gedaan??

zo toch nog een heel verhaal geworden

Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap .Ook ik ben zwanger kwam ik vanochtend achter niet zo snel verwacht ronde 3 het wordt mijn 2e kindje.De 1e is gister net 1 jaar geworden.Zei heeft ongeveer 1.5 jaar op haar laten wachten.Mijn cyclus is altijd vrij lang dus weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar ik verwacht ongeveer rond 7 februari.Zal morgen de verloskundige bellen.

Hoi Dames,

Ik sluit me graag bij jullie aan. Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Mijn laatste menstruatie begon 5 mei, na drie weken zat onze hond elke keer met zijn snuit in mijn buik te drukken en kusjes te geven. Getest op 26 mei en ja hoor, positief. Heb wel 6 testen van verschillende merken gedaan, omdat ik het niet kon geloven.

Gisteren naar de huisarts geweest. Ik maak me namelijk enorm zorgen over de buikkrampen die ik heb. Hij maakte zich hier eigenlijk geen zorgen over. Maar zei me wel dat er altijd nog een risico is op een miskraam of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hier schrok ik best van. Gelijk dezelfde dag de verloskundige gebeld, ook zei was totaal niet onder de indruk van de klachten, omdat dit er gewoon allemaal bij kan horen. Ik heb 27 juni mijn intake gesprek en twee later de eerste echo. Maar zoals ik hier lees hebben vele van jullie hier last van. Het maakt mij erg onzeker en vindt het dan ook enorm spannend wanneer ik naar de wc ga of dat het dan toch niet mis is.

Verder ben ik vaak misselijk, heb ik pijnlijke borsten, veel plassen, de ene keer enorme trek en daarna juist helemaal geen eetlust.

Ik ben op 9-2-2016 uitgerekend, en het is ons eerste kindje. Ik hoop dat onze onzekerheden snel afnemen. Zelf denk ik dat wanneer ik het hartje heb gehoord ik veel minder onzeker word.

Morgen komt Moeders voor Moeders, hopelijk kan ik wat voor hun betekenen. Daarnaast heb ik een negen maanden dagboek aangeschaft en al begonnen met schrijven, leuk voor later:).

Lieve groetjes en probeer allemaal lekker te genieten!

Hallo dames!

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik mag mij gelukkig in dit rijtje toevoegen! Ik weet sinds zaterdag 21 mei dat ik een positieve test had, was toen nog licht maar wel zeker goed zichtbaar. Op zondag 22 mei in de avond nog een bloeding gehad, dus dacht even toen dat het mis was. Deze bloeding hield alleen de maandag nog aan en daarna was het gelukkig over.

Heb vervolgens bij 4 weken een bloedtest bij de huisarts mogen doen, dit i.v.m. het feit dat ik vorig jaar 3 keer een miskraam heb gehad. Gelukkig waren alle waarden goed! Nu morgen een pret echo, hopelijk klopt het hartje dan en kan ik iets meer gerust gesteld zijn en iets meer er van gaan genieten.

Mijn verleden is niet de meest fijne, ben 3 jaar bezig via een IVF kliniek omdat ik alleenstaand ben en het moederschap niet aan mij voorbij wilde laten gaan. Eerst een traject met IUI behandelingen, maar dit werkte voor mij niet goed. Vorig jaar gestart met IVF en dat sloeg gelijk aan. 3 keer was ik zwanger en de laatste ronde stopte het in december bij 12 weken... Vervolgens curretage ellende in en een onderzoek naar herhaalde miskramen. Daar kwam niks uit, wat mij niet echt een goed gevoel gaf. Mijn uitweg vervolgens gezocht in het buitenland en daar duidelijkere uitkomsten gekregen. Mijn imuunsysteem is te sterk en er zit iets in mijn bloed waardoor het iedere rond niet goed in kon nestelen. Daar nu medicatie voor gekregen en nu dus gelijk weer zwanger! Jullie zullen begrijpen dat ik het dus erg spannend vind of het nu deze ronde wel gaat lukken en lekker 9 maandjes in mijn buik blijft zitten! Duimen jullie mee?

groetjes!

Terug
Bovenaan