Uitgerekend in januari 2018!

Ik heb de huisarts gebeld en die gaf als optie een gesprekje met hem over hoe en wat...

Of opzoek naar een verloskundige dus ik heb 1die me aansprak gebeld in de buurt en dan wijst het allemaal voor zich :)

Gefeliciteerd Shar!

Ik ben langs de huisarts geweest. Maar voor mijn gevoel had ik um ook wel kunnen bellen en mededelen dat ik zwanger ben. Hij feliciteerde me alleen en nam mn bloeddruk op. Moest zelf kijken welke verloskundige(hadden we toch al op oog haha) en hij vroeg wanneer laatste menstruatie en rekende die uit hoelang ongeveer zwanger. Verder zei hij dat hun niks meer deden en voor alles omtrent baby je naar de verloskundige moet en ze na de bevalling weer langs komen.

Dus ik zou een verloskundige In de buurt opbellen en een afspraak maken. En als echo prima is bijvoorbeeld dan de huisarts bellen en zeggen dat je zwanger bent dan zijn die ook op de hoogte ;)

Succes & van genieten he

Hoi Allemaal,

Ik lees al een paar dagen mee, aangezien we proberen zwanger te worden en ik t gevoel had dat t wel eens raak kon zijn. heb al een  paar dagen gevoelige borsten en gister kramp in (denk ik) mn eierstokken. Daar in de buurt in ieder geval :)

Ik zou as woensdag pas  ongesteld moeten worden (of dus eigenlijk liever niet) maar ik kon t niet meer aan! Ik had nog een test in huis van de Action, en die heb ik vanmorgen gedaan. Super vroeg natuurlijk. Nu kwam er een ietsiepietsie vaag streepje naar voren. Ik heb van de week gelezen, een streep is een streep. Maar goed, ik hou de feest vreugde nog even in en wacht nog even. mocht ik zwanger zijn, is het vandaag 3 wkn en 2 dgn.

Ik lees gewoon gezellig met jullie mee, vind al die verhalen heel leuk om te lezen! Super gefeliciteerd allemaal en geniet van deze tijd :)

Hoi meiden ,

Ook ik heb een test gedaan gister en die was positief, vandaag nog 1 die positief is..rond 7 januari uitgerekend, vandaag verloskundige gebeld en kan 1 juni voor een echo. Ik ben dan 8 weken en 4 dagen..maar man man man wat duurt dat lang!

Spannend voor iedereen zeg!

Groetjes Ilona

Hoi dames,

Ik sluit me graag aan!

ik ben 21 en  31 maart 2017 mijn laatste pil  ingenomen, 4 april mijn menstruatie gehad en nu inmiddels 4 dagen overtijd.

Zaterdag de 1ste test gedaan van de action en twijfelde of het een echt lijntje was maandag toen weer 1test gedaan en nu iets duidelijker. Huisarts gebeld om te vragen en hij zij ook een lijntje is een lijntje en moest de vk bellen die gebeld en een afspraak gemaakt 2 Juni pas onze 1e afspraak en 1e echo! Zo Spannend allemaal.

Kon het nog steeds niet geloven dus vanmorgen een Clear blue digitaal gehaald en deze zij zwanger 2 tot 3 weken zwanger vanaf bevruchting dus dit zou week 4 a 5 van de zwangerschap zijn.

Ik wil het zo graag vertellen nu hihi,

Hier nog geen kwaaltjes op af en toe last van mijn darmen wel kan ik zien dat mijn weerstand wat minder is heb zo juist 3 koortslippen

Voor  alle andere zwangere dames Gefeliciteerd

Weer veel nieuwe dames. Gefeliciteerd! Dat wordt een gezellige boel.

Ik heb vooral last van gevoelige borsten en af en toe krampjes onderin. Lijkt idd op menstruatiepijn. Zo verwarrend. Vanmorgen voor het eerst misselijk. Dat lijkt me best vroeg (ik ben nu ruim 5 weken) dus dat belooft wat... In week 9-10 zit toch de piek voor misselijkheid?

Tip voor strakzittende broeken: een elastiek door het knoopsgat. Doe een (haar)elastiek om je knoop, door het knoopsgat en terug weer om de knoop. Dan kan die oprekken, zonder dat je broek echt openstaat.

Goedenacht :)

Wat leuk om te lezen allemaal en wat herkenbaar ook. Ook ik had eerst een action test en toen een clear blue. Vandaag 4 weken. Erg spannend of alles goed gaat daarbinnen :). Fijn dat je er hierover kunt praten, het liefst praat ik er met iedereen over maar dat is nog te vroeg vinden wij. We willen graag onze eerste echo afwachten als dat lukt hihi. Maar ook om een beetje uit de 'gevarenzone' te zijn.

Iedereen van harte gefeliciteerd en hoop dat alles bij iedereen goed mag gaan!!

Goedemorgen dames,

Gisteravond al een beetje last van mijn keel, en nu word ik net wakker met een dikke keelontsteking incl koorts :( Weten jullie of ik paracetamol o.i.d. mag innemen? Ik heb al wat gegoogled, maar elke site zegt wat anders & ik kan nu mn huisarts niet bellen!

Liefs

Terug
Bovenaan