Uitgerekend in januari 2018!

@avl ik heb daar ook last van. Inderdaad bandenpijn. Ik denk dat dat nu al wel kan. Je baarmoeder is al aan het groeien en verder in je lichaam maken de organen al vast plaats.

@koosje ik fitness er bij. Eigenlijk laatste maand niet veel meer geweest Haha. Maar wil nu weer oppakken en rustig wat bewegen.

Ik heb indd ook het idee dat ik ongesteld moet worden.. en vaak kleine beetjes moeten plassen.. mijn borsten zijn ook heeeel gevoelig. Alles herken ik eigenlijk wel van mijn eerste zwangerschap.

Ik heb ook heel gevoelige borsten, had afgelopen week ook steeds steekjes/bandenpijn??? Dat is nu wat minder maar sinds gisterochtend ineens super misselijk... Kan eten wel  binnenhouden maar eet langzaam en kleine hapjes pfff dat is rond 10 ineens weer over.

Zo apart nog maar 6 week en nu al dit? Kan t me eigenlijk niet voorstellen. 16mei eerste echo spannend!

Misselijkheid kan idd nu zeker al! Door de hormonen en hcg aanmaak word ook de misselijkheid erger las ik ergens op internet!

Morgen intake voor moeders voor moeders. Benieuwd of  mn urine goed genoeg is met hcg en dat ik duss mee mag doen. En dan mag ik namelijk volgende week starten met urine opvangen.

Oke goh.. Ik verbaas me eigenlijk iedere dag dat je je zo anders voelt hebben jullie dat ook? Denk dat ik het pas echt ga geloven als ik een positieve echo heb

Iris, dat heb ik ook hoor! Net ineens super misselijk, dat had ik eerder niet gehad. Gelukkig helpt een cracker eten een beetje. Mijn gevoelige borsten wisselen een beetje, ene dag meer last van, andere dag iets minder.

Die steekjes had ik gisteren ook ineens! Moest ook aan bandenpijn denken, maar dat is inderdaad toch nog redelijk vroeg?

Verder tennis ik, blijf ik voorlopig gewoon doen, alhoewel ik aan het net wel iets voorzichtiger was, haha.

Nog 1,5 week tot de echo, ben echt aan het aftellen!!  Haha

Haaiii all, iedereen congrats!! Zaterdag positief getest en in verwachting van ons 2de wonder!! Ondanks dat dit ons 2de kindje word is en blijft het toch spannend!!! Hoe wat en wanneer weet ik pas 23mei (eerste controle).

Zoals het nu lijkt 4+3 dus in week 5 8januari uitgerekend.

Moet bevallen in ZK i.v.m spoed keizersnee vorige bevalling met 37wkn.

Ik weet wanneer we gemeenschap hebben gehad en de kans groot was dat het raak was hihi maar de exacte 1ste dag van laatste menstruatie niet.. was nogal wat wisselvalling.

Ben 1mnd voor mijn 1ste pragnancy gestopt met roken.. maar met deze zwangerschap sinds vandaag... :( balen had weer veel eerder moeten stoppen!! Het is pittig maar hou voet bij stuk en weet waarvoor ik het doe!

Niemand weet het nog alleen mijn partner en ik en jullie nu hihi. Enige nadeel... nu ik gestopt ben met roken valt het enorm op. Manlief wil wachten tot 12weken, maar weet niet of ik dat wel kan..

Iedereen fijne zwangerschap toegewenst!❤

Gefeliciteerd gebruiker! En welkom :)

Ik voel me eigenlijk ook elke dag wel een beetje anders, maar altijd wel misselijk en moe haha.

Bij m'n vorige zwangerschap had ik constant last van menstruatie-achtige krampen, en nu af en toe is een krampje. Hoop dat dat iets goeds is!

Liefs

Terug
Bovenaan