Uitgerekend in januari 2018!

Gefeliciteerd en welkom dames!

Ik heb ook best last van krampen of een soort gevoel dat ik ongesteld moet worden. Vannacht werd ik er ook wakker van. Een kruik helpt bij mij trouwens wel goed. Gelukkig is het niet continu.

Overigens pas ik mijn bh's niet meer haha en m'n borsten zijn ook best wel pijnlijk. Vandaag ook voor het eerst moe. Ik ben benieuwd!!

Hahaaa ik ging vandaag opzoek naar een maatje grotere broek omdat het zo knelt en dan zo'n druk geeft nou ik naar huis met een zwangerschapsbroek wahahaa wat zit dat fijn! Voelt enigzins raar zonder dikke buik maar Eindelijk van die steekjes af :)

Gonstertje echt! Hoef eindelijk niet meer rond te lopen met mn broek half los enzo hahahaa we hebben er samen zo lol om gehad maar goed het voelt veel lekkerder zo :)

Goedemorgen,

Ik heb gister toch maar eens even een test gedaan omdat ik 4 maand gestopt ben met de pil en hierna niet ongesteld ben geworden is het nu toch echt raak, ik heb alleen geen idee hoelang en dit word ons eerste kindje, ik ben 19 jaar en mijn vriend is 22.. wel jong maar het is zo gegunt.. we hebben het onze ouders nog niet verteld dat komt nog wel.. heb ook geen idee wat ik verder moet doen de dokter bellen om een afspraak te maken bij de vk? hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen

Terug
Bovenaan