Uitgerekend in januari 2018!

mamamid inderdaad! we willen iets van een slabbertje of rompertje geven ofzo naast de "gewone" moederdag kadootjes ben zo benieuwd naar hun reacties! we willen het tot nu toe ook alleen met onze ouders delen i.v.m. dat het nog zo vroeg is ....

heb zelf een beetje steek in mn onderbuik af en toe vooral langs de rand van mn broek die zit helemaal niet lekker meer...

fijn dit forum kan je toch met iemand er over kletsen!

@ iris, ja erg leuk om zo met elkaar te kunnen praten!

Super leuk om zoiets te doen! Ik heb 2 speentjes besteld vorige week met de tekst opa en oma's lieveling erop en dan doen we er nog een kaartje bij met een tekst dat ze dit speentje goed moeten bewaren voor het geval dat papa en mama het vergeten. Zag ik op pinterest!

Mijn ouders hebben wij het al verteld, die gaan deze week voor paar weken op de fiets weg naar Santiago, dus wilde ze het heel graag voor die tijd vertellen! We hebben een fotolijstje gegeven met daarin de tekst: je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik in januari geboren wordt, mag ik dan in dit lijstje misschien?  En aan het lijstje kleine sokjes gemaakt.

De rest mag nog even wachten tot na de eerste echo, al wil ik het liefst aan de hele wereld vertellen.

@ mamamid dat is inderdaad erg spannend! Maar kan goed de innesteling zijn hé :)

Verder heb ik ook al wat emotionele schommelingen, m'n vriend moest het van het weekend even ontgelden. Haha, was flink onredelijk, wel meteen mijn excuses aangeboden hoor!

Hebben jullie hier ook al last van?

Leuk idee mamamid,

suzan ook heel leuk, ik snap dat wel ja als ze een paar weken weg gaan.

Ik vind het ook wel fijn dat ik hier kan praten je(ik) ga toch een fase in die nog niet bekend is en vind het ook altijd leuk om te weten hoe het andere verloopt.

Mamamid en iris kip, Ik heb ook vandaag een spanning op mijn onderbuik. En ook af en toe het idee als of ik ongesteld word. Maar blijkt normaal te zijn volgens internet haha. Dat je het al zo kan voelen in je onderbuik he, vind het toch maar apart.

Suzan, ik merk het nog niet heel erg, maar af en toe snauw ik ietsje sneller. Maar ben ook echt doodmoe. Niet kunnen slapen vannacht en 3 kindertjes die kwamen logeren

Ik heb zelf al sneller last van rugklachten, wat ik nu dus ook voel. Ook in mn schouderbladen, normaal ook vaak daar. Maar nu direct banger dat het buitenbaarmoederlijke zwangerschap zal zijn maaaar goed internet is soms ook niet alles. Dus ben wel blij dat ik woensdag na huisarts mag.

Je lichaam maakt natuurlijk zoveel mee op dit moment en alles rekt uit waardoor spieren minder sterk worden.

Spannend Allemaal!!

Hier ook al wat snauw reactie tegen mn man. Sowieso had ik daar al meer last van tijdens menstruatie, hij krijgt het zwaar de komende maanden ;)

Zo heel verhaal weer, maar vind erg fijn om zo met jullie er over te kunnen praten

1 januari is populair lees ik. Hier ook 1 januari als voorlopige datum. Ik heb vanmorgen toch maar gelijk gebeld. Ik mag 23e langs komen voor echo en begin juni voor een intake.

Nu ik die afspraken gemaakt hebt lijkt het echt binnen te komen. Ik ben de hele middag al in de wolken en er komt niets uit mn handen...

Suzan4, ook super leuk zo'n lijstje! Groot gelijk dat je het verteld heb! Vind het zelf best lastig om het niet te vertellen. Nog eventjes geduld!

Ja het gekke is dat ik naar mijn idee al een innesteling heb gehad.. dat was een week eerder.. en dan nu weer 2 dagen bloedverlies, Maargoed ik heb de vk gebeld en ze gaf aan dat het niks ernstigs hoeft te betekenen als het niet erger wordt! Dus we blijven hopen!

Avl en frummel18, ja bizar he hoeveel er nu al in je buik gebeurd, voel ook elke keer gerommel in Mn buik, onderrug en spieren! Vind het ook echt bijzonder om te lezen hoe snel de ontwikkelen van de baby gaat!

Terug
Bovenaan