Uitgerekend in januari 2018!

Hoi dames ! 
Op Moederdag had ik een positieve test in me handen, hoe mooi ! 
Het was zo een gelukkig moment.. kan me niet voorstellen dat ik nu al 35 weken zwanger ben... 
ik word met 38 weken ingeleid omdat ons meisje iets aan de grote kant is.. 
met 33 weken woog ze al 2600 gram :-O
wij vinden het niet erg, des te eerder hebben we onze dochter bij ons ! 
Wij worden voor het eerst ouders dus we weten helemaal niet wat ge verwachten... omdat de bevalling word ingeleid loop ik nu wel in het ziekenhuis ipv verloskundigepraktijk.
de gynaecoloog had het over een ballon katheter om mee te starten... iemand ervaring hiermee? 
Ik heb 5 jan. Een afspraak en dan gaan ze een datum prikken wanneer de inleiding plaats gaat vinden. 
Ik hoop eigenlijk dat ik dan al ontsluiting heb, het liefst 2/3 cm zodat ze me vliezen kunnen breken.. dan kan ik dat hele ballon gedoe over slaan ( denk ik )
ok hoor graag ervaringen van andere die ook in zo'n situatie zaten als ik nu zit 

groetjessss

Gisterenochtend om 6.22 is onze kleine Sepp geboren na 37.2 weken. Hij doet het super goed en wij genieten enorm. Geen januari baby maar een december kindje haha

@mama-january spannend hoor!! Vanaf 5 januari weet je gewoon wanneer je gewoon wanneer je je meisje gaat zien!! Veel succes/sterkte of wat je dan ook nodig hebt!!

@Meiske1988 Gefeliciteerd!!!! Wat een mooie naam! Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is! Dan is lekker de kerstdagen ingaan!! Geniet er lekker van! ?
H@ Maud plones jij ook gefeliciteerd!!!  Beetje late reacie maar beter laat dan nooit! Heftige bevalling begrijp ik? Gaat alles goed verder? Geniet lekker van je meisje ?

@ marj1982 hoe gaat het met je? Wat een heftig verhaal zeg, zou er niet aan moeten denken om niet meer te kunnen/mogen. Sterker nog niet eens thuis te zijn!! Maar het is allemaal voor een goed doel hè,  ontzettende dooddoener maar denken echt aan jezelf en die kleine.

Sterkte!! En hou ons op de hoogte ?

Dames!  Hoe gaat het hier?
Sommige zullen al bevallen zijn en voor sommige zijn het de laatste loodjes! Super spannend allemaal.
Zelf ben ik nu 36 weken, morgen hebben we de laatste echo (als het goed is) om te kijken of hij goed ligt en goed groeit. Laatste keer dat we hem op het schermpje gaan zien! 

Vandaag zou ik eigenlijk 39 weken zwanger zijn. Onze Sepp is alweer 13 dagen bij ons en wat doet hij het goed. Borstvoeding lukt steeds beter en hij groeit goed. Hij heeft wel 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat zijn bili te hoog was. Hij zag erg geel. Gelukkig is t nu weer beter en genieten we heerlijk thuis. 
Ven benieuwd wanneer er meer babynieuws is.

Hallo allemaal!

gefeliciteerd meiske1988.
wat een leuk nieuws! Fijn dat alles goed gaat!
Ik vandaag 38 weken! En van mij mag het komen.
ik ben die buik nu wel beu! Maar we wachten rustig af!
succes met de laatste loodjes! 

Hoi meiden, hier vandaag 40 weken. Uitgerekende datum, toch gehoopt dat ik wat eerder zou bevallen. Nu maar gewoon hopen dat ik niet heel ver overtijd ga.
Nog gefelicitwerd meiske, fijn dat alles nu goed gaat. 
Mirandaas, leuk de laatste groeiecho. Veel plezier. En de volgende keer dat je je kindje ziet is gewoon in het echt.
Hier al dagen flinke voorweeen die toch steeds niet doorzetten. Ze komen dan ook aardig regelmatig en ook echt het gevoel dat het weeen zijn. Maar trekken dan weer weg. Iemand ervaring bij eerdere zwangerschappen wanneer het dan toch doorzette? 
Vandaag ook de slijmprop denk ik verloren. Was niet echt een "prop" zoals ik had gedacht dus twijfel wel
nog. Maar wel echt anders dan afscheiding. 

Terug
Bovenaan