Uitgerekend in januari 2018!

Hier nu 32 weken. Ben benieuwd. Volgende week controle bij de VK. Hier word bukken etc ook lastiger. En schoenen aantrekken haha. Verder op men bekken klachten voel ik me prima. Druk met kleertjes wassen en opruimen. Alle meubels in de kamer staan.

De tijd vliegt voorbij, het lijkt nog sneller te gaan als ik jullie verhaaltjes lees, aangezien ik pas eind januari uitgerekend ben.
Ik zit nu op 29 weken en 3 dagen.
Volgende week donderdag hebben we weer een echo, een groei echo.
Wij hebben 2 keer geprobeerd om een 4d echo te laten maken maar we krijgen een eigenwijze knul, hij ligt nu in een stuit en zn beentje, armpje en navelstreng zitten voor zn gezicht. 
Gelukkig heeft hij nog wat tijd om te draaien, maar dat moet ie wel even doen binnen 4 weken.
Mijn ribben heeft hij helaas ook al gevonden, het is nog niet heel erg pijnlijk maar lekker is anders. 

Succes allemaal met de laatste lootjes!!

Hai!
Intussen beginnen we hier ook aan week 33... Het gaat allemaal zo vlug! Vorige week nog onze dochter haar eerste verjaardag gevierd, nu beginnen aftellen naar de geboorte van ons nieuwe wondertje!
Ik begin wel heel fel last te hebben van dromen waarin het duidelijk wordt dat de navelstreng rond de nek van onze spruit terecht komt. Dat maakt mij enorm onzeker!! Ik voel het ook minder schoppen (wrs omdat het minder plek heeft in de buik), en dat maakt het er niet minder makkelijk op :( 
Heeft er iemand tips om hiermee om te gaan? We moeten nu elke 14d op controle, maar toch...
Nog veel plezier ladies! xxx

Hee caro, gefeliciteerd met je dochter! 
Die dromen zijn inderdaad niet zo fijn nee. Vaak betekenen die dromen okk iets. Staat soms op het internet. 
Moet zeggen dat die van ons ook echt wat minder en vooral minder hard voel bewegen. Maar heb het aan de verloskundige gevraagd en die zei dat de piek van bewegen op 32 weken zit en daarna zwakt het af omdat ze minder ruimte hebben. Heel normaal dus. Het is bij mij ook niet meer echt schoppen maar meer duwen en schuiven. 
Hoop dat je een beetje gerust gesteld ben. Komt goed! 

Hallo dames,
hoe gaat het met jullie allemaal
hier gaat het allemaal goed nu 35 weken wordt allemaal heel spannend en het komt al zo dicht bij
krijg wel steeds meer kriebels voor de bevalling hoe dat allemaal gaat lopen 
groetjes

Hi, mijn naam is Babette en ik zit in 6VWO, dit betekent dat ik op dit moment bezig ben met mijn profielwerkstuk. Ik heb gekozen voor het onderwerp de NIPT. Ik ben zelf heel erg geïnteresseerd in het zwangerschapsproces en alles wat hierbij komt kijken. Als onderdeel van mijn profielwerkstuk ben ik een enquête aan het maken die ik graag aan deze groep wil voorleggen! Als dank wil ik later graag mijn profielwerkstuk hier delen om toekomstige zwangere vrouwen misschien te kunnen informeren over de NIPT en hun zwangerschapsproces.
https://goo.gl/forms/2gpggrRTegIThxXV2

Hallo dames,
vandaag voor mij echt een mijlpaal bereikt!
34 weken zwanger! Dat had ik niet durven hopen toen ik 4 weken geleden opgenomen werd in het ziekenhuis door hevig bloedverlies.
ik sta onder goede controle en sinds 4 weken beste vriendin met de tv iPad en telefoon. Ik ben het inmiddels zo zat dat ik uitkijk naar het moment dat ik het kleine meisje in mijn armen mag houden.
Omdat ik ook nog 2 andere kids heb is het extra lastig om stil te blijven zitten.
gister veel te vaak koffie thee gezet dat ik in de avond weer weeen kreeg. Ik heb continu de angst dat het gaat gebeuren.
vrijdag weer naar de gyn en krijgen we een echo voor de baby en een inwendige echo om de placenta te beoordelen.
mijn placenta ligt voor de uitgang wn hierdoor heb ik regelmatig bloedverlies.
ik zal dan ook moeten bevallen met een keizersnee tenzij er vrijdag tijdens de echo ineens gezien word dat de placenta is verplaatst maar daar ga ik noet van uit.
zijn er meer dames die al ervaring hebben met een keizersnee en het herstel hiervan? Ik zie er zo tegen op ik lig nu al 4 weken veel op bed en mag al niets dat ik op zie tegen het nog langer verplicht moeten liggen.
vandaag heb ik ecjt een offday! Normaal gesproken altijd positief maar vandaag zo verdrietig ?

Terug
Bovenaan