Uitgerekend in januari

Hallo! 
Sorry maar ook ik ben actiever op fb. Al ben ik de laatste dagen nergens echt meer actief want zaterdag 12 januari ben ik na 40.3 weken bevallen van het mooiste meisje op de hele wereld. Haar naam is Tess Leonie. De mensen die wat langer mee lezen weten hoe en wat. Ze woog 3550 gram en is 52 cm. Ondertussen zijn we weer aan het opklimmen naar geboortegewicht! 
Het was een korte maar pittige bevalling. 3.20 werd ik wakker van pijn in mijn buik wat dus weeen bleken te zijn. 7.45 kon ik beginnen met persen en om 8.35 is ze geboren. Dus al met al zon 5 uur. Helaas wel een flinke tros aambeien aan over gehouden en het scheelt een heel klein stukje of ik had een totaalruptuur. Maar eigenlijk heb ik hier weinig last van. Alles is me ontzettend mee gevallen. Makkelijk praten achteraf natuurlijk, de laatste weeen waren wel echt pittig. 
Ik ben begonnen met borstvoeding maar heb dat ondertussen helaas opgegeven. Na 2 dagen zaten ik en mn tepels er helemaal doorheen. ? Dus helaas, maar ik ben veel relaxter nu! 
Alles gaat dus goed! Maar de slapeloze nachten zijn wel een dingetje.. haha. 
Succes nog even voor degene die nog bevallen moet. En probeer maar positief te denken, het is bijna zover. 
Gefeliciteerd voor alle (nieuwe) mamas en papas! 

Gefeliciteerd mots met Tess Leonie!! Pffff klinkt heftig, sterkte met je herstel en ga lekker genieten van je wondertje!
inmiddels 40,4 en op naar 40,5? vandaag wel wat gerommel in mijn buik maarja is mijn eerste dus geen idee wat dit gaat doen. Misschien wil ik te graag. Ze is ook heel druk vandaag, zou dit wat betekenen? Ik denk dat ik volgende week in geleid moet worden al hoop ik van niet.. pffffff ik zeg maar telkens het kan niet lang meer duren. 
Mama’s geniet van jullie kleintjes en de rest succes we kunnen het?

Hallo allemaal,
Hier even een update van de papa-to-be. Wij zitten inmiddëls op 40w4d, maar onze jongen vind het ook wel prima zo warm bij mama met dit koude weer :)
Vorige week zijn we voor de zekerheid doorgestuurd naar de Gyno omdat de verloskundige vermoed dat de baby op zijn vader lijkt (hij is nogal groot). De schatting is 3.7-4 kg. Op zich valt dit nog wel mee, maar a.s. dinsdag (41w1d) hebben we weer een afspraak om te kijken of er al ingeleid moet worden. We hopen natuurlijk dat hij al eerder komt!
De verloskundige heeft ondertussen al 2x geprobeerd te strippen, maar er is nog geen ontsluiting. Wel heeft mijn vrouw gisteren haar slijmprop verloren en voelt ze af en toe wat lichte kramp. Verder gebeurd er nog weinig. 
Voor alle dames die al bevallen zijn: Van Harte Gefeliciteerd!!! 

27 jan. Stéphanie (Gebruiker10081556)
(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)
Bevallen op 26 dec
7 jan. Abena H
(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)
Bevallen op 2 jan
11 jan. KirstenTT
(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)
Bevallen op 4 jan van Jaiden
17. Superjuffie
Bevallen op 10 jan
27 jan. Naatjuhh
(In verwachting van haar derde kindje, meisje)
Bevallen op 10 jan van Jacey Lara
24 jan. melissa-manoes
(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)
Bevallen op 11 jan van Alésandro
 9. Mots
Bevallen op 12 jan van Tess Leonie
13 jan. NiRoFlo
Bevallen op 18 jan van Fenne

10. Gebruiker10077600
13. Sassooo
14. Papaatje
20. Wereldwondertje
(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)
24. Emsie
25. Tinatjuh
(In verwachting van haar tweede kindje)
26. xenaORthor
27. MamavaneenBeebie

@MamavaneenBeebie hoe is het inmiddels met jou? Heeft het al effectief doorgezet?
@melissa-manoes ik heb het aangepast.
@Mots van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter!
@Sassooo en Papaatje hoe is het inmiddels met jullie?
Zoals ik eerder al schreef was ik woe avond mijn slijmprop verloren. Rond 2 uur in de nacht begon het te rommelen en rond 4 uur begon ik weeën te krijgen. De vk wist voor 99% zeker dat ik begonnen was, maar na 4 uur namen ze weer af, dus om half 3 in de middag konden we na een goede echo weer naar huis! Maar ik bleef buikpijn houden en om 3 uur in de nacht braken mijn vliezen en volgde ook meteen goede weeën. Wat was dit heftig en rond 12 uur in de middag zat ik pas op 3cm! Ik heb gesmeekt om een ruggenprik waar ik maar even van mocht genieten, want daarna bleek ik op 9cm te zitten en kreeg ik enorme persdrang. Binnen 14 min was onze dochter Fenne geboren waar ze van stonden te kijken, want uiteindelijk bleek ze ook nog een sterrekijker te zijn! 

Goedemorgen,
Ik had van de week al wat gepost, maar dat is kennelijk mis gegaan.
Afgelopen woensdag, 16 januari 2019 is om 8.50 uur onze Jochem geboren via een geplande keizersnee. Jochem is 52cm lang en was 4210gr. Jochem is gezond en alles zit erop en eraan. Zijn grote broer Niek is supertrots en heel lief voor zijn kleine broertje, en voor zijn papa en mama ?.
Na 3 nachten ziekenhuis, mochten we gisteren eindelijk naar huis. Onze 1e nacht thuis was een korte, maar fijne nacht.
De kraamzorg is een aardige meid die van aanpakken houdt. Omdat Jochem aan het afvallen is, terwijl hij nu wel echt moet aankomen, zijn we hem na elke voeding wel aan het bijvoeden. Vandaag komt de verloskundige en bespreken eer hoe nu verder. Borstvoeding is een grote wens, maar het welzijn en vooral de gezondheid van onze kleinste man, staat wel voorop. Dus als het toch de fles wordt, ook goed. 
Ga nu genieten en ontspannen. 
Liefs, Maaike 

Gefeliciteerd met alle nieuwe babytjes!
Hier is het rustig. Na die ene valse start nu helemaal niks meer. Er zit niks anders op dan wachten maar ooooh wat wil ik ons meisje graag zien!

Alle newborn mama (en papa’s) gefeliciteerd!
Hier nog iemand die vrijdag uitgerekend was, 40+2 op dit moment ?! Begint nu wel heel erg spannend te worden!! Mag nu wel echt komen!
Ik voel geen ‘gerommel’ oid, wel pijn/druk in de bekken. Vooral met opstaan van de bank/bed en met lopen.
Vannacht volle maan, zal het dan gebeuren....?
Succes iedereen met de laatste loodjes! 

Gefeliciteerd NiRoFlo!
Wat een leuke naam! Stond ook op mijn lijstje, maar we hebben toch voor een andere naam gekozen? Nu lekker gaan genieten! 
Hier nog alles rustig. Vandaag 39+2. Mijn gevoel zegt dat t deze week nog niet gaat gebeuren...we wachten het maar af. 

Terug
Bovenaan