Uitgerekend in januari

Dit is trouwens de tweede keer dat ik zwanger ben. In januari 2017 had ik ook een missed abortion. We wilden er eigenlijk vanaf juni dit jaar weer voor gaan.. Haha zo enorm verrast door deze zwangerschap. Zoooo welkom! Ik denk ergens rond 4,5,6 januari.
Dat moeilijk geheim houden ken ik, ik wil het ook uitschreeuwen en ik krijg opmerkingen dat ik zo straal. Vorige keer was ik met de kerst zwanger dus toen hadden mijn man ik besloten het te delen. Geen wijn, biefstuk etc tijdens de kerst zou opvallen, dus liever leuk vertellen. Nu willen we het met vaderdag aan onze ouders vertellen. Al is dat twee weken na de eerste echo, dus weet niet of we dat volhouden.. Heerlijk om het in ieder geval alvast hier te kunnen delen!

Vaderdag, wat een goed idee! Dan ben ik rond 9 a 10 weken. Dat is een mooi moment om te vertellen, iedereen bij elkaar! Ben benieuwd of ik dag vol hou haha dat duurt nog 5 weken ? Ik ga dat proberen! ?

Iedereen gefeliciteerd ! Ik klets ook liever hier verder voorlopig tot we iets verder zijn in de zwangerschap ? misschien na 12 weken een whatsapp groep maken ofzo? 
Mijn ouders heb ik het gisteren verteld en 1 vriendin weet het want die heb ik ook over de miskraam verteld. Nu Mn mond houden voor de rest ?

Hahaha ja, nog vijf lange weken @superjuffie. Voor de ongeduldigen kan het natuurlijk ook met moederdag ;) Voor mij te vroeg, ik wil dit keer richting onze ouders een goede echo hebben.
Wij hebben 2 juni de eerste en 12 juni de tweede echo staan. Kan niet wachten tot die geweest zijn! Hoe zitten jullie met kwaaltjes? Behalve dat ik het heel koud heb steeds (ja ook toen het 28 graden was!) en zere boobs, heb ik eigenlijk nergens last van. Hopelijk blijft het zo... Lijkt mij zo lastig verbergen anders op mn werk.

Gezellig zooo!
ik had vanmorgen een begravenis van een client.... zoooo wat heb ik gehuild... denk dat dit echt de hormonen waren. Toen ik terug kwam op het werk was ik een emotineel wrak... ik heb maar een collega in vertrouwen genomen het moest er even uit.. en dat luchtte op. Nu kan ik er weer tegen aan.
ik durf niet precies te zeggen hoelang ik zwanger ben dus kijk er naar uit om volgende week naar de verloskundige te bellen. 
Een whatsapp groep lijkt mij ook wel leuk jah!! 
Fijn weekend meiden,, ik heb vanavond een bruiloft zonder wijn? nou drink ik af toe maar wat hoor,, dus 9 maanden zonder alcohol is geen probleem voor mij!  Hahaha!

Ik ben 2 januari uitgerekend, inmiddels 6 weken en 2 dagen zwanger! Ik heb 22 mei mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dezelfde dag een echo. Heel spannend allemaal en toch is er nog een 'geremde' blijheid omdat ik over het algemeen, op wat gevoelige borsten, steekjes in m'n buik en pijn in m'n rug, vrij weinig klachten heb. Moet wel vaker plassen ;). Een WhatsApp groep lijkt me ook erg leuk, misschien starten als meiden het bekend hebben gemaakt? Het is toch fijn om je ervaringen, onzekerheid en dat soort dingen te kunnen delen! 

Hoi! 
Ik had vorige week donderdag een positieve test in mijn handen. Of eigenlijk 2 en de volgende dag nog maar 1. Het is voor mij de eerste keer, super spannend en leuk dus. Ik ben in januari gestopt met de pil dus in ronde 3 raak. Had het absoluut niet zo snel verwacht maar super blij mee natuurlijk. Ik heb niet echt kwaaltjes. Ben nu 5 weken en 3 dagen. Als ik het goed heb ben ik 8 januari uitgerekend. Af en toe een beetje misselijk maar niet super erg. Ben wel moe maar dat ben ik vaker haha. 
Vannacht schrok ik me trouwens dood. Ik lag lekker te slapen en werd ineens wakker van vreselijke krampen, maar dan echt vreselijke krampen. Stekende pijn op 1 plek. Ik werd er beroerd en zweterig van. Na 20 minuutjes was het over. Ik natuurlijk helemaal in paniek dacht er is iets goed mis. Dus vanmorgen de verloskundige gebeld en die zei dat het wel vaker voor kwam en zo lang er geen bloedverlies was ik me geen zorgen moest maken. Dus dat probeer ik dan maar niet. Hebben jullie dit ook al eens gehad? 
En wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik 29 mei ben dan 8 weken. Duurt nog zo lang.... Ben niet bepaald een geduldig persoon. 
Een Whatsapp groep lijkt me leuk! Facebook nu nog niet idd.. 
Groetjes!

Zijn er nog meer die soms bruinverlies hebbem? Ik weet dat het oud bloed is en dat het van innesteling kan zijn maar vind het toch nogal eng.  Het is ook niet veel, maar toch...

Terug
Bovenaan