Oh superjuffie wat naar! Mag ik vragen hoelang je de emesafene hebt geslikt tot het niet meer werkte? Ik slik het nu zo’n 3 weken en begin nu echt wel te merken dat ik er misselijk doorheen ga worden.
Ben nu 11 weken, volgens mij bereikt de hcg ook z’n piek. I feel ya in ieder geval, en ik denk met mij velen. Misselijkheid is zo zo rot?
Pff, vandaag op m’n werk verteld en ze reageerde zo positief! Echt compleet het tegenover gestelde van wat ik had verwacht. Dagje minder werken is ook goed uit te komen zei m’n baas, dus ik kan vanaf nu pas écht genieten. Ik vind het best erg dat ik me daardoor zo heb laten beinvloeden, maar ik ben af en toe een doorgeslagen perfectionist die tevens teveel kan stressen.
Wat werk betreft, wat is zo’n beetje jullie invulling strakjes? Werk je niet, of ga je parttime werken, fulltime? Ik ben erg benieuwd.
Bij ons zal op maandag m’n vriend thuis zijn, die heeft dan zn standaard vrije dag. Op dinsdag en woensdag past oma op (mijn moeder), op donderdag ben ik thuis, en op vrijdag een dagje kdv van 8 tot half 5. Op zaterdag en zondag ben ik ook thuis.
Ik hoop dat ik het een beetje ga trekken met 4 dagen werk, ik heb geen idee wat me te wachten staat. Maar, dat is een zorg voor later, nu éindelijk écht genieten