Uitgerekend in januari

Tinatjuh, dat heb ik nou ook vorige geen puistjes en was idd ook een meisje ?.

Nieuw kwaaltje... de hele week al wakker sinds ongv 05.00u en niet meer kunnen slapen.. smiddags peuter naar bed en zelf ook proberen te slapen maar ook dan lukt het me niet om in slaap te komen... voel me best wel vermoeid nu! 

Moet even klagen...
Ben zooo ziek. Tot deze week hielp de emesafene aardig, maar nu niet meer. Gisteren vast wel 20x gespuugd... Moest telkens mijn klas uit om te spugen. Kon niet anders dan mij vandaag ziek melden. Nu lig ik al de hele dag op bed. Als ik maar blijf liggen, gaat het redelijk. Verder op dieet van crackers. o wat hoop ik dat het snel over gaat...
Bij mij zou het praatje wel kloppen haha heb vorige keer idd een meisje gekregen. 

Oh superjuffie wat naar! Mag ik vragen hoelang je de emesafene hebt geslikt tot het niet meer werkte? Ik slik het nu zo’n 3 weken en begin nu echt wel te merken dat ik er misselijk doorheen ga worden.
Ben nu 11 weken, volgens mij bereikt de hcg ook z’n piek. I feel ya in ieder geval, en ik denk met mij velen. Misselijkheid is zo zo rot?
Pff, vandaag op m’n werk verteld en ze reageerde zo positief! Echt compleet het tegenover gestelde van wat ik had verwacht. Dagje minder werken is ook goed uit te komen zei m’n baas, dus ik kan vanaf nu pas écht genieten. Ik vind het best erg dat ik me daardoor zo heb laten beinvloeden, maar ik ben af en toe een doorgeslagen perfectionist die tevens teveel kan stressen. 
Wat werk betreft, wat is zo’n beetje jullie invulling strakjes? Werk je niet, of ga je parttime werken, fulltime? Ik ben erg benieuwd.
Bij ons zal op maandag m’n vriend thuis zijn, die heeft dan zn standaard vrije dag. Op dinsdag en woensdag past oma op (mijn moeder), op donderdag ben ik thuis, en op vrijdag een dagje kdv van 8 tot half 5. Op zaterdag en zondag ben ik ook thuis. 
Ik hoop dat ik het een beetje ga trekken met 4 dagen werk, ik heb geen idee wat me te wachten staat. Maar, dat is een zorg voor later, nu éindelijk écht genieten ♥️

Hi meiden, 
ik lees al een aantal weekjes mee op dit forum! Zelf toch even gewacht met reageren.. vandaag zijn we 10 weken en 4 dagen en de termijn echo hebben we al gehad; 20 januari wordt de kleine ukkie verwacht ?
ik heb een vraagje; hebben jullie ook al echt een buikje? Ik kan met moeite nog een paar van mijn eigen broeken aan... is dat wel normaal nog maar zo in het begin van de zwangerschap? ?
Iedereen lekker genieten, het is zo ontzettend bijzonder! 

@superjuffie, ah ongeveer net zo lang dus.. hopelijk is je misselijkheid snel minder/voorbij

@natas ja hoor, ik ben nu 11 weken en het is niet dat er echt een buikje te zien is maar mn broeken passen toch echt niet meer fijn?. Welkom en gefeliciteerd trouwens!

Hoi allemaal!
Even een vraagje, ik wil morgen mn haar laten verven bij de kapper. Dit kan toch wel bij de meeste kappers ookal ben je zwanger?
Verder voel ik me al ruim een week super goed, behalve dat ik erg moe ben. Heeeel weinig nog misselijk. Alleen door de warmte heb ik last van een beetje ‘bleh’ gevoel, duizelig en gewoon niet weten wat ik met mezelf aan moet ?
Trouwens ook weer erg aan t uitkijken naar maandag! 2e echo (termijnecho) super spannend maar onwijs veel zin in! Eindelijk ons ukkie weer zien.

Liefs, I ?

Hoi!
Hebben jullie ook zon vresselijke last van die hormonen? Ik ga het weekend naar Londen met een vriendin en zit alleen maar te huilen omdat ik mijn vriend ga missen. Gister op bed was ik gewoon ontroostbaar, waar slaat dit op? Gelukkig kan vriendlief er mee omgaan maar ik dus niet! Wat is dit vreselijk zeg. Herkent iemand dit gedrag? Hoe gaan jullie er mee om? 

Terug
Bovenaan